Във форма

Долна част

Повдигане крака

1. Легнете по гръб на постелка за упражнения и приберете ръцете до тялото с длани обърнати надолу. Изпънете краката и ги съберете заедно. 2. Стегнете коремните мускули и бавно започнете да вдигате изпънати краката си от земята. Спрете, когато се сформира ъгъл от около 45 градуса. 3. Внимателно спуснете краката, докато те са на...

Виж цялото упражнение
Изпъване гръб

1. Застанете на тренировъчна пейка (вижте снимката), гледайки към пода. 2. Кръстосайте ръцете си пред гърдите. 3. Дръжте гърба си префектно изправен и бавно спуснете горната част на тялото докато тя стане успоредна на пода. 4. Бавно се върнете в начална позиция без да огъвате гръбнака и повторете. 5. Повторете 6-8 пъти.

Виж цялото упражнение
Superwoman

Легнете по корем с ръце, изпънати над главата и изпънати назад крака. Едновременно вдигнете ръцете и краката от пода, колкото може по-високо (без да огъвате ставите) в посока към тавана. Задръжте за няколко секунди и спуснете обратно ръцете и краката. Повторете 4-6 пъти. Това упражнение тренира гръбните мускули.

Виж цялото упражнение
Диагонално изпъване

Застанете на 4 крака с колене, присвити на 90 градуса и гръб, успореден на пода. Изпънете лявата си ръка напред и на нивото на рамото, образуваща права линия с горната част на тялото и едновременно с това изпънете и десния си крак, образуващ права линия с гърба. Задръжте за 10 секунди и ги спуснете обратно до начална позиция. След това,...

Виж цялото упражнение
Стреч на кръста

Легнете по гръб и хванете бедрото си, присвивайки коляното си в посока към гърдите. След това изпънете крака. Задръжте позицията за около 20 секунди и направете същото с другия крак. Упражнението тренира мускулите на кръста.

Виж цялото упражнение