5 хранителни навика за скоростно сваляне на килограми след 50

храни над 50
Снимка: iStock

Предотвратяването на пикове и сривове на кръвната захар след навършване на 50 е ​​от решаващо значение - това може значително да повлияе на усилията ви за отслабване, казват специалистките по правилно хранене и сестри близначки Тами Лакатос Шеймс и Лиси Лакатос пред изданието Eat This, Not That.

14 най-добри начина за бързо изгаряне на мазнини и загуба на тегло

„Независимо дали имате диабет или не, начинът, по който се храните, влияе върху кръвната захар и може да предизвика освобождаването на невротрансмитери, а когато става дума за тегло, кортизолът – известен още като хормона на коремните мазнини – е този, който наистина създава проблеми.

Излишното производство на кортизол от ниските нива на кръвната захар стартира ефект на доминото за наддаване на тегло, особено около корема в ключов момент от живота, когато настъпват други хормонални промени“, обясняват те.

Кортизолът може да увеличи възпалението, което прави отслабването по-изтощителен процес. Освен това подлага на стрес тялото, което активира отделянето на още повече кортизол, създавайки „порочен кръг“.

► "Искаше ми се да знам тези неща за тялото си, когато бях на 43": всичко за перименопаузата

„Ако можете да спрете скоковете на кръвната захар, можете да започнете да отслабвате с много по-бързи темпове“, казват Тами и Лиси Лакатос, известни още като The Nutrition Twins.

Вижте в галерията няколко навика, които двете препоръчват, за да намалите скоковете на кръвната захар и да достигнете своето идеално тегло след 50.

5 начина за бързо сваляне на килограми след 50

 

Прочетете още:

Хороскоп за деня

Магическата топка
Попитай Магическата топка
Каква си според асцендента си
Каква си според асцедента си
Виж Съновника на Edna
Съновник
Виж Тайна на деня
Тайна на деня
Изтегли Късмет на деня
Късмет на деня
Изтегли Карта Таро на деня
Карта Таро на деня

Авторите

Оферти

Не просто футбол