храна джънк фууд нездравословно
Снимка: Thinkstock

4 неща, които да си припомним, когато прегрешим с храна, алкохол и мързелуване

Както се пее в една песен, „все пак си просто човек“, така че е нормално да се спънеш и паднеш по пътя към здравословните си цели.

Важно е обаче да не позволяваш на малките криввания от пътя да те откажат да продължиш напред.

Затова се довери на мнението на специалистите и превърни в лични мантри следващите изречения, за да избегнеш чувството на вина и липса на мотивация.

Когато си изяла всички сладки

„Приемам, че не съм идеална, но избирам да се съсредоточа за върху здравословното хранене.“

В такива случаи д-р Джефри Росман съветва да не правиш от мухата слон – вместо това превърни случилото се във възможност за преосмисляне.

храна джънк фууд нездравословно
Снимка: Thinkstock

Когато си пропуснала сутрешната тренировка заради успиване

„Какво да направя, за да не пропусна следващия път?“

Може би е добре да настроиш допълнителна аларма или да си легнеш по-рано предната вечер.

„Имай предвид, че вероятно си имала нужда да поспиш“, отбелязва д-р Росман. Една пропусната тренировка не означава провал – може да я вместиш по някое време в същия ден или просто на следващия да продължиш с обичайния режим.

храна джънк фууд нездравословно
Снимка: Thinkstock

Когато си прекалила с алкохола

„Важното е не кой си, а какъв искаш да станеш.“

Росман припомня, че лошите навици не се преодоляват за една нощ. Затова той препоръчва да се запиташ какво може да научиш от тази грешка.

Помисли върху факторите, които предизвикват желанието за алкохол. Ако си отишла на бар с приятел, който пие доста, следващият път излезте на вечеря или разходка. Или в случай, че си попрекалила с виното по време на маратон с любимия сериал, кажи си, че повече няма да пиеш сама.

храна джънк фууд нездравословно
Снимка: Thinkstock

Когато не виждаш резултати от тренировките

„Не спортувам, за да отслабна, а защото… (добави своите причини).“

Малко вероятно е с една или няколко тренировки да се отървеш от друго, освен водната маса на тялото. Така че не превръщай в стимул променени числа на кантара или обиколките на фигурата.

Когато отиваш на джогинг, си кажи: „Днес тичам, защото така се чувствам бърза, обичам да прекарвам време в парка и да срещам приятели там.“

храна джънк фууд нездравословно
Снимка: Thinkstock

Тема на месеца в Edna.bg

Хороскоп за деня

Каква си според асцендента си
Каква си според асцедента си
Виж Съновника на Edna
Съновник
Виж Тайна на деня
Тайна на деня
Изтегли Късмет на деня
Късмет на деня
Изтегли Карта Таро на деня
Карта Таро на деня
Виж Съвет на деня
Съвет на деня

Авторите

Оферти