Звездите и алкохола: защо феновете нападнаха Дженифър Лопес и Блейк Лайвли?

Понякога дори най-обичаните звезди може да стъпят накриво и да разярят своите фенове. И ако Джей Ло често е обсъждана заради какво ли не, този път под удара на критиките попадна и всеобщата любимка Блейк Лайвли. А поводът и двете дами да ядосат част от последователите си е един и същ – рекламата на алкохол.

В понеделник Дженифър Лопес остави феновете си „объркани“, след като сподели видеоклип в Instagram, в който разказа, че обича да се наслаждава на някой „коктейл от време на време“, но не прекалява. Постът на 53-годишната певица е свързан с нейната нова марка алкохол Delola.

„В момента съм на път да се измъкна, за да си взема Delola“, казва Дженифър във видеото, пояснявайки, че ѝ предстои да посрещне гости по случай националния празник на САЩ.

„Знам, че много хора ще кажат: „О, тя дори не пие, какво прави с коктейла?“ И честно да ви кажа в продължение на доста време действително не пиех.“, обясни още поп дивата.

„Наистина се наслаждавам на някой коктейл от време на време. Аз пия отговорно, не пия, за да ставам кисела. Пия, за да бъда социална и за да си прекарам приятно, но винаги отговорно“, разкри още тя.

блейк джей ло
Снимка: Getty

Въпреки това разумно обяснение, някои от последователите на Дженифър в Instagram не останаха впечатлени от видеото поради факта, че съпругът ѝ Бен Афлек от години се бори с алкохолизма и в момента е въздържател. Ето и част от коментарите към поста: 

„Толкова е неудобно, когато говори за отговорно пиене и не се изнервя, знаейки, че съпругът ѝ [страда] от алкохолизъм от години.“

„Просто съм объркан от това, че тя говори за алкохол и коктейли, когато съпругът ѝ е алкохолик… който уж се възстановява? Изобщо няма смисъл и ми е много трудно да го разбера.“

„Мисля, че е проява на лош вкус да продаваш своя марка алкохол, докато съпругът ти се възстановява от зависимост. Много хора не разбират това заболяване. Може би е добре да посетиш някоя сбирка на анонимните алкохолици, за да разбереш по-добре как можеш да му окажеш подкрепа."

блейк джей ло
Снимка: Getty

Няколко дни по-рано новата линия алкохолни напитки на Блейк Лайвли също предизвика смесени реакции сред феновете.

35-годишната актриса наскоро пусна нова линия пенливи коктейли с марката Betty Booze, като продължение на нейния бранд за безалкохолни питиета Betty Buzz.

„Пиенето не е моето нещо. Но, по дяволите, вкусът е“, написа Лайвли в публикация в Instagram, в която рекламира новите си алкохолни коктейли. „Домашна рецепта. Истински плодове. Истински съставки. Качествен алкохол. Без глупости. Също така спестява реално време. Ето защо всъщност го направих“, обясни още тя.

Пускането на новите продукти изненадва неприятно някои фенове, като се има предвид, че Лайвли отдавна е заявила, че не пие.

„Не пия, защото не харесвам ефектите от алкохола, но обичам да съм социална“, каза тя пред TODAY.com, когато промотираше своите коктейли без алкохол през 2021 г.

Много от последователите на Блейк побързаха да изразят своето объркване и разочарование.

„Как можете да рекламирате/създадете продукт, който не консумирате открито? 😂“, гласи един от коментарите в Instagram.

„Толкова е странно, когато знаменитости, които не пият, внезапно популяризират алкохола“, написа друг.

Впоследствие представители на бранда на Лайвли отговориха, че тя може да не консумира алкохол, но има домашни рецепти за коктейли, които поднася на гостите у дома. И точно те са в основата на новия ѝ продукт.

Не липсваха и коментари в подкрепа на актрисата, която тази година стана майка за четвърти път. Някои знаменитости също я защитиха.

„Пиенето може да не е вашето нещо, но когато приготвяте питие за някой друг, най-добре е да се забавлявате (аз, аз съм този някой друг)“, коментира моделът Джиджи Хадид.

Въпреки разнопосочните мнения бизнес решенията на Дженифър Лопес и Блейк Лайвли накараха мнозина за пореден път да се запитат какво е редно да се рекламира в социалните мрежи, особено когато става въпрос за известни личности с милиони последователи и огромно влияние в интернет, както и доколко рекламираните от звездите продукти отговарят на техните истински предпочитания и доколко са просто средство за печалба. 

Прочетете още:

Хороскоп за деня

Магическата топка
Попитай Магическата топка
Каква си според асцендента си
Каква си според асцедента си
Виж Съновника на Edna
Съновник
Виж Тайна на деня
Тайна на деня
Изтегли Късмет на деня
Късмет на деня
Изтегли Карта Таро на деня
Карта Таро на деня

Авторите

Оферти