Нека засилим метаболизма

Нека засилим метаболизма
Снимка: Thinkstock

Да засилите метаболизма си не е сложна задача, стига да знаете какво ви е нужно.

Предлагаме ви шест вида продукти, които ако приемате ежедневно, ще подобрят обмяната на вещества в организма.

Пълнозърнести храни
Всеки знае, че те са полезни. Пълнозърнестите продукти са богати на фибри и сложни въглехидрати, които са необходими за добър метаболизъм.

Освен това засищат за дълъг период от време и ви помагат да пазите фигура.

Кафе
Кофеинът в кафето влияе върху централната нервна система. Чаша кафе на ден засилва обмяната на вещества с пет до осем процента. Важното е само да не се прекали и да се предизвика отрицателен ефект като треперене на ръце, нервност и дехидратация.

Люти чушки
Все повече изследвания доказват, че лютите чушки са особено полезни. Това те дължат на капсацина – вещество, което се намира в изобилие в тези зеленчуци. Именно то засилва метаболизма, намалява чувството за глад и влияе положително върху холестерола и кръвното налягане.

Оцет
Той има невероятната способност да помага на организма да гори мазнини. След като сте консумирали храни, богати на рафинирана захар, хапнете салата с повечко оцет и ще върнете кръвната захар в норма по-бързо.

Цитрусови плодове
Те също помагат за изгарянето на мазнини, освен това осигуряват ударна доза витамини за тялото. Грейпфрутът например, е чудесен цитрус, който е добре да консумирате сутрин за закуска.

Подправки
Те оказват невероятна помощ на обмяната на вещества, особено куркума и канела. Тези подправки насърчават метаболизма и горенето на мазнини и са верен съюзник в борбата с килограмите.

Хороскоп за деня

Каква си според асцендента си
Каква си според асцедента си
Виж Съновника на Edna
Съновник
Виж Тайна на деня
Тайна на деня
Изтегли Късмет на деня
Късмет на деня
Изтегли Карта Таро на деня
Карта Таро на деня
Виж Съвет на деня
Съвет на деня

Авторите

Абонамент