Христо Мутафчиев говори за здравето на черния дроб

Три от най-любимите гласове в ефира разговарят с 6 популярни личности за вредните и полезни навици в живота ни. Следете видео поредицата „Черно на бяло“.

Кампанията „Черно на бяло“ за осведоменост за здравето на черния дроб е провокирана от тревожните резултати от изследване*, проведеното тази пролет, според което всеки 3-ти българин не знае къде се намира черният му дроб, като също така е на мнение, че консумацията на алкохол с добро качество вреди по-малко на този жизнено важен орган.

Ива Дойчинова, Елена Розберг и Евелина Павлова, обединени от медийния проект Triple E.Y.E, си поставят тежката задача да обърнат тези плашещи данни, провеждайки 6 видео интервюта с 6 известни личности, с които говорят открито за алкохола, бохемския начин на живот, рокендрола, промяната, храната, страха и стереотипите в нашето общество. 

Във второто интервю от серията „Черно на бяло“ Ива Дойчинова повдига завесата на актьорския свят, като ни среща с обичания актьор и Председател на Съюза на Артистите в България - Христо Мутафчиев. Ще разберем повече за душевността на актьорите, тяхното ежедневие, изпълнено със скрити и явни емоции, неподозирано напрежение и бохемски лайфстайл. Какво е да си актьор в България, доколко познаваме проблемите на актьорската гилдия и актуално ли е схващането, че когато говорим за любимите театрални и кино звезди, проблемите с алкохола са тема табу?

Христо Мутафчиев
Снимка: Triple E.Y.E.

Искрено и емоционално Христо Мутафчиев разказа за напрежението в актьорската професия, отговорността да си известен и за това какво разбра от „своята случка“, както нарича инсулта си. „Бях там, тук е по-хубаво“, споделя актьорът и добавя – „с шутове ме върнаха обратно“. Какъв съвет дава актьорът за алкохола и какво още споделя черно на бяло, гледайте в каналите на Triple E.Y.E, а запис на целия разговор ще намерите като подкаст.

*„Запознатост на българите със състоянието и заболяванията на черния дроб“ е количествено онлайн проучване, направено от BluePoint по поръчка на Sanofi Bulgaria, което се реализира за първи път у нас. Период на провеждане: 19 март - 26 март 2019. Обем на извадката: 600 ефективни анкети. Целева група: жени и мъже на възраст 18-65 години. Обхват: градско население

Хороскоп за деня

Магическата топка
Попитай Магическата топка
Каква си според асцендента си
Каква си според асцедента си
Виж Съновника на Edna
Съновник
Виж Тайна на деня
Тайна на деня
Изтегли Късмет на деня
Късмет на деня
Изтегли Карта Таро на деня
Карта Таро на деня

Авторите

Оферти