Моля, седнете!

Понякога офисът може с лекота да се превърне в импровизирана фитнес зала
Снимка: sxc.hu

Спокойно! Няма да ви караме да правите 200 лицеви опори или 500 коремни преси пред озадачените погледи на вашите колеги. Също така няма никакъв шанс следващите упражнения да изваят тялото ви до пропорциите на Синди Крауфорд, но това, което със сигурност могат да постигнат e бързо да ви тонизират и разсеят от офисната суматоха без намесата на тежък физически труд.

Всичко, от което се нуждаете са няколко свободни минути, бутилка пълна с вода (но не се измъквайте с тази от 500 ml) и здрав стол под краката ви.

Упражнения за китки и ръце
1. Седнете удобно на стола, изправете гърба и изпънете едната си ръка напред, която сключва прав ъгъл с дланта, а пръстите й сочат към тавана. После с пръстите на другата ръка сочещи към пода допирате опънатата длан (снимка). Останете в тази поза 20-30 секунди, след което сменете ръцете и пак дублирайте упражнението.

2. При второто раздвижване събирате ръцете до гърдите (като в молитвена поза), а лактите образуват права линия успоредна на пода. Направете по 10 леки извивания наляво и надясно в областта на китките (снимка).

Упражнения за крака
1. Докато седите на стола стегнете корема и леко повдигнете целия крак, който е свит в коляното. Останете така за 2 секунди, след което отпуснете крака, но без да докосвате пода. Тук повторенията са 16 за единия и още толкова за другия крайник (снимка).

Хубаво е за оптимален ефект да направите същото движение, само че този път изпънете крака изцяло и пак задръжте за по няколко секунди (снимка).

2. Поставете бутилката с вода между краката, стиснете я с вътрешната част на бедрата и после отпуснете мускулите на краката. Не се предавайте, защото ви чакат още 16 такива повторения (снимка).

Упражнения за бицепс и трицепс
1. Това упражнение не излиза от мода, затова и ние го включихме в офисната ни физзарядка. Вземете пълната до горе бутилка с вода в едната ръка и я вдигайте и отпускайте на нивото на гърдите. Повторенията са между 15 и 20, като е ясно, че същата двигателна активност се полага и за другата ви ръка (снимка).

2. За да може силата на триглавия мускул да бъде с вас, хванете бутилката с двете ръце и ги вдигнете зад тила, след което правите до 20 свивания, но знайте, че гърбът трябва да е абсолютно изправен (снимка).

Упражнения за корем
1. Най-привлекателен е в плоско състояние, но уви тази му форма често се шлифова по-трудно и от диамант с пила за нокти. Затова не губете време, а вземете бутилката с две ръце и хубаво ги изпънете над главата.

После извивайте торса наляво и надясно (все едно се поклащате на лежерен музикален ритъм), доколкото тялото ви позволява. Упражнението се повтаря по 10 пъти и в двете посоки (снимка).

2. За финал вдигнете бутилката на нивото на брадичката, като вече ви е пределно ясно, че гърбът е изправен, а коремът стегнат, след което изпълнявате усукващи движения от кръста нагоре вляво и вдясно, но без прекалено да се насилвате (снимка).

По предписание повторенията и тук са 10, но ако имате хъс и не сте под прицела на шефското полезрение или злобните погледи (ако има такива наоколо, разбира се) на колегите ви, може да удължите времето на вашата офисна тренировка с някоя и друга минутка.

 

Хороскоп за деня

Каква си според асцендента си
Каква си според асцедента си
Виж Съновника на Edna
Съновник
Виж Тайна на деня
Тайна на деня
Изтегли Късмет на деня
Късмет на деня
Изтегли Карта Таро на деня
Карта Таро на деня
Виж Съвет на деня
Съвет на деня

Авторите

Edna пита

Каква зимнина ще правите това лято?

Абонамент