Сървайвър не оцеля след старта на VIP Brother

Сървайвър не оцеля след старта на VIP Brother
Снимка: Нова ТВ

16 септември 2014 г., София. Категоричен победител в битката за зрителско внимание – така може да се определи първият епизод на VIP Brother 2014.

Според данните на независимата международна пийпълметрична агенция Nielsen (Mediaresearch), Нова е най-гледаният ТВ канал в България в часовия интервал 20:00 – 23:22.

С дял от 38.8 % от всички зрители в активна възраст (18-49 години), гледали телевизия по това време, Нова се оказва с почти 2 пъти по-голяма аудитория от втората телевизия в класацията – bTV (с дял от 20.9%). Разликата между двете телевизии е дори по-голяма сред младата телевизионна аудитория (на възраст 18-34 години), където Нова отчита дял от 44.1%, докато следващата телевизия привлича едва 20.7% от гледащите в този момент.

Още в първите 10 минути на предаването Нова успява да спечели лидерска позиция сред българските канали. Аудиторията на предаването нараства постоянно, като след 21:30 е 2 пъти по-голяма от тази на втората телевизия в класацията. Час по-късно разликата в броя зрители между първата и втората телевизии е вече над 4 пъти.

"След изключително успешния старт на X Factor през изминалата седмица, резултатът от първия епизод на VIP Brother потвърждава, че в момента създаваме най-качествените предавания в България", коментира Дидие Щосел, Главен изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп.

Хороскоп за деня

Каква си според асцендента си
Каква си според асцедента си
Виж Съновника на Edna
Съновник
Виж Тайна на деня
Тайна на деня
Изтегли Късмет на деня
Късмет на деня
Изтегли Карта Таро на деня
Карта Таро на деня
Виж Съвет на деня
Съвет на деня

Авторите

Оферти