-
3/6. 6 невероятни ползи на лука за здравето
Антиканцерогенни свойства
Минаването на диета, богата на плодове и зеленчуци, е свързана с намаляване на риска от някои видове рак. Диета, богата на лук, може да бъде предимство за намаляване на риска от появата на рак според проучване на The American Journal of Clinical Nutrition.
Изследователите са анализирали данни от няколко проучвания, които разглеждат връзката между приема на лук и чесън и риска от появата на ракови заболявания. Изследователите установили, че има обратна връзка между яденето на лук и чесън и риска от развитие на някои видове рак.
Други изследвания са показали сходни резултати с приема на лук и риска от рак, а изследователите предполагат, че се дължи вероятно най-вече на съдържанието на кверцетин в лука, който може да помогне за намаляване на риска от рак.
6 невероятни ползи на лука за здравето
Още от галерии
Хороскоп за деня
Най-четени
- На 11 август църквата почита двама мъченици: Кой празнува имен ден
- Преображение Господне: Какви са поверията за този свят ден
- Кой празнува имен ден на 9 август
- Любомира Башева разтопи мрежата с най-нежните кадри с Башар Рахал и малкия им син
- „Тук сме най-щастливи“: Радина Кърджилова и Пламен Димов издадоха своето любимо място
- Две години разлика: Иван Христов показа промяната си по бански
