Лесни упражнения с ластици

Лесни упражнения с ластици
Снимка: Роберт Иванов

Биляна Божилова

Упражненията с ластици ги препоръчвам горещо най-вече по две причини – еластичността и ефективността. Движенията са много по-плавни, а в същото време натоварването е по-голямо, без да го усещате.

Колкото по-къс и/или по-тънък е ластикът, толкова по-голямо съпротивление осигурява. Комплексът, който ви предлагам, е с широк ластик, който дава възможност за оформяне на изключително елегантна релефна мускулатура на ръцете и гърба, която стои много добре на жените.

Упражнение с ластик – свиване на ръцете напред

Хванете ластика с двете ръце и го опънете широко зад гърба, така че да се опира до тялото.

Свийте бавно ръцете напред, така че да станат перпендикулярни на тялото.

Върнете в изходно положение.

Правят се 10 повторения. След месец може да ги увеличите на 15.

Упражнение с ластик – свиване на ръцете назад

Хванете ластика с двете ръце и го опънете широко зад гърба, така че да се опира до тялото.

Пружинирайте с ръцете възможно най-назад.

Правят се 10 повторения, като след месец може да ги увеличите на 15.

Упражнение с ластик – повдигане на ръцете

Хванете ластика с двете ръце и го опънете широко над главата, колкото можете по-високо.

Свалете плавно ръцете надолу като опъвате ластика назад.

Върнете в изходно положение.

Правят се 10 повторения, като след месец може да ги увеличите на 15.

Упражнение с ластик – пружиниране със смяна на ръцете

Хванете ластика с едната ръка над главата и другата по диагонал, опъвайки възможно най-много.

Пружинирайте 10-15 пъти, след което сменете ръцете и повторете упражнението.

Упражнение с ластик – пълно разтягане на тялото

Това упражнение е идеален стречинг за цялото тяло като същевременно подобрява баланса и координацията.

Закачете единия крак за края на ластика (на специално отделеното място за хващане), а другия край хванете с двете ръце.

Опънете крака назад и ръцете напред като се наведете, така че тялото ви да стане успоредно на земята.

Задръжте 10 секунди и върнете в изходно положение.

Повторете упражнението с другия крак.

Хороскоп за деня

Каква си според асцендента си
Каква си според асцедента си
Виж Тайна на деня
Тайна на деня
Изтегли Късмет на деня
Късмет на деня
Изтегли Карта Таро на деня
Карта Таро на деня
Виж Съвет на деня
Съвет на деня

Авторите

Edna пита

Колко често чистите вкъщи?

Абонамент