Упражнения за дишане при отказване на цигарите

Упражнения за дишане при отказване на цигарите
Снимка: Thinkstock

Упражненията за дишане в борбата за спиране на тютюнопушенето не са изобретение на съвременната медицина. Тези движения се използват повече от едно хилядолетие в йогата.

Упражненията помагат за правилното развитие на дихателните органи и за премахването на страничните ефекти от тютюнопушенето.

Предимствата от упражненията са изпитани в продължение на повече от едно хилядолетие.

Тренировката е лесна и много проста. Трябва да се правят всяка сутрин и през деня, когато усетите желание за пушене.

С времето желанието да запалите цигара ще изчезне.

Упражнение 1.
Когато усетите желание за пушене, излезте на чист въздух. Изправете се и се отпуснете.

Поемете дълбоко въздух и задръжте така 3 до 5 секунди. След това издишайте бавно. Повторете упражнението 10 пъти. Може да се появи световъртеж, който е предизвикан от пресищането на мозъка с кислород.

Упражнение 2.
Дишайте бързо през носа. Издишайте. Ако си представите, че сте парен локомотив, упражнението освен полезно, става и забавно. Започнете бавно, като ускорявате темпото.

В една серия направете 30 вдишвания и издишвания, след това направете почивка от 1 минута. За най-добър резултат трябва да се правят по 5-6 серии.

Това упражнение е препоръчително да се прави при силно желание за пушене.

Хороскоп за деня

Каква си според асцендента си
Каква си според асцедента си
Виж Съновника на Edna
Съновник
Виж Тайна на деня
Тайна на деня
Изтегли Късмет на деня
Късмет на деня
Изтегли Карта Таро на деня
Карта Таро на деня
Виж Съвет на деня
Съвет на деня

Авторите

Абонамент