Супер храни за жени

Хапвайте повече горски плодове
Снимка: sxc.hu

Едва ли има жена, която да не си мечтае да яде колкото си иска и каквото й е вкусно, без да се притеснява, че ще натрупа килограми и ще си развали фигурата.

Сега предлагаме списък с няколко вида храни, които може да консумирате спокойно и да сте сигурни, че само ще ви помогнат да сте здрави и красиви, но и няма да надебелеете.

Сьомга
Много се е изговорило и изписало за сьомгата. Най-важното, което трябва да се каже за нея е, че поради високото съдържание на омега 3, е добре да се консумира редовно. Помага за превенция на Алцхаймер, рак и деменция, подобрява състоянието на кожата, косата, ноктите, бори депресията и е много вкусна. Препоръчителната консумация е веднъж седмично, но дори и по-често да хапвате от рибата, няма да сбъркате.

Боровинки
Колкото повече боровинки консумирате, толкова по-добре за вашето здраве. Тези малки, симпатични плодчета са най-богатият източник на антиоксиданти сред плодовете. Другият голям плюс е, че една купичка боровинки съдържа не повече от 80 калории. Много вкусна закуска се получава с пресни боровинки накиснати в кисело мляко и фини овесени ядки.

Овес
Овесените ядки помагат за сваляне на високия холестерол, освен това са богати на разтворими и неразтворими фибри. Този тип храна е много подходяща за закуска. Може да комбинирате с топло мляко, мед, сухи плодове, ядки, боровинки и каквото други ви харесва.

Броколи
Много вкусни и питателни, особено приготвени на пара с малко настърган кашкавал или синьо сирене отгоре. Броколите са от помощ в борбата срещу рака на гърдата, тъй като борят излишния естроген. Богати са на витамини С и А, освен това са нискокалорични, така че ги консумирайте без притеснение.

Орехи
Протеини, фибри, минерали, омега 3 - почти всичко, от което се нуждае организма. Шепа орехи на ден ще ви помогнат да подобрите функцията на мозъка, да свалите нивата на стрес и холестерол, да спите по-добре и да намалите риска от рак на гърдата.

Авокадо
Малко по-мазничко, отколкото би трябвало, но много полезно. Може да го използвате като маска за коса или лице, но няма да сбъркате и ако го консумирате. Авокадото е богато на мононенаситени киселини, които ви помагат да се преборите с мазнините в областта на торса, които от своя страна създават риск от сърдечно-съдови заболявания. Освен това, авокадото има високо съдържание на калий, магнезий, фолиева киселина, протеини, витамини В6, К и Е. Препоръчителното количество е не повече от половин авокадо на ден.

Зелен чай
Изключително полезна напитка за всичко, което се сетите. Оказва превенция на деменция, диабет, инсулт и умора, помага за хидратация на организма и изхвърлянето на вредните токсини от организма. По една чаша на ден е достатъчна.

Стафиди
Чудесно решение за междинно хранене. Важното е само да не прекалявате със сушеното грозде. Шепа стафиди ще ви дадат прилив на енергия, повече желязо, витамин С и фибри.

Черен шоколад
Най-добрият приятел на дамите. Ако ви се хапва нещо сладичко, което все пак да е различно от плодове, вземете си едно-две парченца черен шоколад. Той ще подобри настроението ви на момента, ще изостри ума, освен това е богат на цинк, фосфор, магнезий, манган и антиоксиданти. Единственото изискване е, шоколадът да е с над 60% съдържание на какао и да не преяждате с него.

И най-полезните храни могат да вредят, ако се прекали с тях.

Хороскоп за деня

Каква си според асцендента си
Каква си според асцедента си
Виж Съновника на Edna
Съновник
Виж Тайна на деня
Тайна на деня
Изтегли Късмет на деня
Късмет на деня
Изтегли Карта Таро на деня
Карта Таро на деня
Виж Съвет на деня
Съвет на деня

Авторите

Edna пита

Представителите на кой зодиакален знак не можете да понясяте?

Абонамент