Йога упражнения "мама с бебе"

Йога упражнения "мама с бебе"
Снимка: Thinkstock

Мили майки, в грижите покрай бебето не винаги имаме време и възможност да се отделим от него, за да тренираме сами.

Днес ще ви покажа как да се забавлявате заедно с него, докато правите йога упражнения за най-проблемните области след раждането – ръце, дупе и корем.

За целта бебчето ви трябва да може да си държи главичката стабилно, да стои седнало за малко, или да е навършило поне 5 месеца.

По време на изпълнението слушайте вашата любима музика и не забравяйте, че трябва да изпълнявате упражненията на гладно, както вие, така и вашето дете.

Важно е през цялото време да обръщате внимание на бебенцето, да го закачате, за да не се разплаче.

Правете упражненията със собствено темпо и толкова често, колкото желаете.

За стягане на ръцете:

Хванете бебето под мишниците и го повдигайте нагоре и надолу над главата ви.

Повторете в зависимост от това колко ви тежи.

Аз правех три серии с по 8 повторения.

Същото упражнение може да изпълнявате и седнали.

За стегнат ханш:

Легнете. Направете поза "мост". Поставете бебето срещу вас на корема.

Придържайте го.

Вдишвайки - вдигнете таза.

Издишвайки го свалете на пода.

Направете отново 3 серии с по 8 повторения, като на 8-я път задържайте повече горе ханша в поза "мост", като се опитвате да го стягате допълнително.

За плосък корем ще ви покажа най-много упражнения:

Останете в легнало положение. Свийте краката в коленете. Поставете бебето върху подбедриците ви по коремче и го придържайте под мишниците.

Започнете да движите краката леко нагоре и надолу. 

Направете пак 3 серии с по 8 повторения.

Починете си малко и в същата изходна позиция движете краката напред към вас и назад.

Отново 3 серии с по 8 повторения. След кратка почивка направете и кръгчета с краката, докато бебето е върху тях – на ляво и на дясно.

Сега обърнете бебенцето по корем към вас. Застанете и вие срещу него по корем и направим поза "супермен".

Повдигате за кратко ръцете и краката и задържате така. Повторете няколко пъти. Релаксирайте за кратко. С това упражнение стягате едновременно и корема и ханша ви.

Желая ви приятна йога гимнастика, бързо възстановяване на физическата ви форма, и много усмивки в компанията на малкото ви съкровище!

Пишете на Светла Иванова на edna@netinfo.bg.

Хороскоп за деня

Каква си според асцендента си
Каква си според асцедента си
Виж Съновника на Edna
Съновник
Виж Тайна на деня
Тайна на деня
Изтегли Късмет на деня
Късмет на деня
Изтегли Карта Таро на деня
Карта Таро на деня
Виж Съвет на деня
Съвет на деня

Авторите

Edna пита

Каква зимнина ще правите това лято?

Абонамент