7 разбиващи мазнините упражнения, без да ходите на фитнес

7 разбиващи мазнините упражнения, без да ходите на фитнес
Снимка: Thinkstock

Повечето ефективни тренировки за стягане на тялото, за отслабване и влизане във форма изискват да посетите фитнес залата, курса по тае бо, спининг, аеробика или камго джъмпс. Или поне да си закупите цял асортимент от гирички и приспособления за упражнения вкъщи.

Но упражненията, които ще ви представим днес, могат да се направят съвсем лесно и бързо у дома - и изискват само желание от ваша страна, както и съвсем малко импровизация.

Какво имаме предвид? Можете да ги направите с предмети от дома ви, които да влезнат в употреба при изпълнението им.

Клекове

Ако имате домашен любимец и той не е прекалено тежък, гушнете го. Започнете да правите клякания. Старайте се гърбът да е добре изправен.

Така ще използвате масата му като допълнително натоварване за максимален ефект от кляканията.

Направете 3 серии по 12-15 клека.

Ако нямате домашен любимец, можете да изпълните упражнението и с предмет, който да тежи не повече от 5 килограма.

Упражнение за гръб с кутия

Вземете произволна удобна кутия с дръжки, не прекалено тежка. Наведете гърба, сгънете леко краката в коленете и започнете да вдигате кутията към корема. Сгъвайте ръцете като ги придвижвате максимално близо до тялото. Напрежението трябва да усетите в гърба.

Направете 3 серии по 15 повторения.

Лицеви опори

Вземете раница, напълнете я с джунджурии за тежест, сложете я на гърба и започнете да правите лицеви опори. Дланите трябва да се падат на нивото на гърдите при сгъване на ръцете, а разстоянието между тях трябва да е равно на дължината от едното ви рамо до другото.

Краката стоят на пръсти.

Направете 3 серии с 10-12 повторения.

Упражнение за  рамо с дамска чанта

Вземете дамската си чанта и я напълнете с всички принадлежности, които обичайно слагате в нея и тя става тежка. Хванете я с една ръка и започнете да я вдигате нагоре-надолу. При сгъването лакътят е на една права с тялото - нито по-напред, нито по-назад.

Когато сте готови с едната ръка, направете упражнението и с другата.

Тук можете да направите 3 серии на ръка с 12 повторения всяко.

Упражнение за бицепс

Вземете кутия от боя, не прекалено тежка, и започнете я вдигате с едната си ръка, като напрежението се старайте да усетите върху бицепса. Ръката е максимално близо до тялото. Частта от рамото до лакътя е неподвижна. Свивате и отпускате само долната половина на ръката.

Упражнението се прави първо с едната ръка, след това - с другата.

Направете 3 серии на ръка от 12 повторения.

Упражнение за корем

Легнете на удобна повърхност, вземете кутията с праха за пране или омекотителя и започнете да се изправяте до половината, като сгъвате краката и извъртате тялото си в една посока и сте хванали кутията с две ръце. Напрежението трябва да почувствате в коремните мускули.

Направете 3 серии от 12 повторения с извъртания наляво и още толкова с увивания надясно.

Упражнение за крака и любовни дръжки

Отново вземете кутията и приклекнете с единия крак напред, а другият - почти докоснал пода. Започнете да напрягате с леки пружинирания крака, а горната част на тялото извивайте на едната страна. След това сменете посоката и увивайте в другата.

Направете упражнението и с другия крак напред, а този, които преди е бил в тази позиция, сгънат и почти докоснал земята.

Направете по 3 серии на крак с по 12 повторения.

Намерете още много упражнения, подходящи за правене вкъщи, в приложението ни "Във форма" ТУК.

Хороскоп за деня

Каква си според асцендента си
Каква си според асцедента си
Виж Съновника на Edna
Съновник
Виж Тайна на деня
Тайна на деня
Изтегли Късмет на деня
Късмет на деня
Изтегли Карта Таро на деня
Карта Таро на деня
Виж Съвет на деня
Съвет на деня

Авторите

Edna пита

Каква зимнина ще правите това лято?

Абонамент