Грешките при сън, които ни пречат повече, отколкото си мислим

Грешките при сън, които ни пречат повече, отколкото си мислим
Снимка: Thinkstock

Добрият сън е важен не само за здравето ни. Когато тялото ни няма достатъчно време за възстановяване по време на нощта, не само се чувстваме зле, но и не изглеждаме в най-добрата си форма на сутринта. 

Трябва да се грижим за храненето си преди лягане и ако успеем да избягваме опредлени неща преди лягане, това би ни се отразило много добре. 

И дори когато си легнете, е добре да следите за следните неща, които могат да ви помогнат да спите по-добре и да се чувствате по-добре на сутринта. 

Ако използвате бутона за отлагане на алармата...

Дори и допълнителните 5 или 10 минути да ви се струват доста съблазнителни, това не прави за вас нищо добро. Времето между алармите, когато ги отлагате, е прекалено малко, за да успее вашето тяло и съзнание да се постави в състояние на спокоен сън. 

Даже обратното - при всяко следващо отлагане, то има все по-малко време да направи това и карйният резултат е, че имате цял ден след това, в който се опитвате да се борите с умората. 

Ако оставяте домашния си любимец с вас в леглото...

Колкото и да са пухкави и меки на гушкане кучетата и котките не са за вашето легло. Според последни изследвания 63% от притежателите на домашен любимец не могат да се наспят добре през нощта, докато той лежи на леглото до тях. 

Колкото и да е трудно, за да могат и двете страни да се възползват от добрия сън през нощта, малкото куче или котка трябва да спят в свои собствени легла. 

Ако искате да наваксате наведнъж всичкия пропуснат сън...

Разбира се, идеалното количество сън, от което се нуждае всеки човек е различно за всеки, но най-общо е от 7 до 9 часа на нощ. Много от нас правят следната грешка - ако предишната вечер не сме успели да се наспим, се опитваме да компенсираме на следващата.

Така се получава така наречената "банка за сън" - взимаш от една вечер, за да си наваксаш 3-4 след това със загубения сън. 

Ако спите в прекалено топло помещение или легло... 

Колкото и да е хубаво да се сгушите в топлото легло, трябва да следите температурата в стаяа да не надвишава 18 градуса. Прекалено високата температура не позволява на мозъка ни да заспи. Дори и да спите по 8 часа, няма да можете да се възстановитепо този начин изобщо. 

Ако си лягате по различно време... 

Ежедневието ни не винаги позволява да си легнем по едно и също време вечер. И све пак е добре да следим да си лягаме вечер в определен час. Колкото по-често го правим, толкова по-лесно тялото ни влиза в режим за сън. Така организмът се адаптира по-бързо и влиза в правилен ритъм.

Още интересни статии, които да прочетете: 

Хороскоп за деня

Каква си според асцендента си
Каква си според асцедента си
Виж Съновника на Edna
Съновник
Виж Тайна на деня
Тайна на деня
Изтегли Късмет на деня
Късмет на деня
Изтегли Карта Таро на деня
Карта Таро на деня
Виж Съвет на деня
Съвет на деня

Авторите

Edna пита

На коя известна личност бихте искали да приличате?

Абонамент