-
4/4. 4 хранителни навика, които вредят на психичното здраве
Не консумирате достатъчно противовъзпалителни храни
Изследванията показват, че възпалението в организма може да увеличи риска от депресия, и учените предлагат да се намерят начини за намаляването му. Според Международния журнал за изследвания на околната среда и обществено здраве (International Journal of Environmental Research and Public Health) диетата ви може да играе важна роля в увеличаването на възпалението, така че изборът на редовна консумация на противовъзпалителни храни - зеленчуци, плодове и риба - може да помогне за намаляване на риска от депресия в сравнение с диетата, богата на добавени захари, газирани напитки и нездравословни храни.
4 хранителни навика, които вредят на психичното здраве
Още от галерии
Хороскоп за деня
Каква си според асцендента си
Магическата топка
Виж Съновника на Edna
Виж Тайна на деня
Изтегли Късмет на деня
Изтегли Карта Таро на деня
Най-четени
- На 11 август църквата почита двама мъченици: Кой празнува имен ден
- Преображение Господне: Какви са поверията за този свят ден
- Кой празнува имен ден на 9 август
- Любомира Башева разтопи мрежата с най-нежните кадри с Башар Рахал и малкия им син
- „Тук сме най-щастливи“: Радина Кърджилова и Пламен Димов издадоха своето любимо място
- Две години разлика: Иван Христов показа промяната си по бански
