Здрави в движение

Здрави в движение
Снимка: Shutterstock

Имунната система е защитната система на организма ни.

В сезона на простудите и грипа е особено важно да се погрижим за нейното укрепване, тъй като силният имунитет е най-важното ни оръжие в борбата с неприятните вируси.

Движението, чистият въздух и практикуването на йога са условия за здраво тяло и железен имунитет. 

Независимо от метеорологичните условия навън, кратките разходки, с подходящо облекло и в приятна компания са винаги добра идея. Само няколко минути на чист въздух са достатъчни, за да заредим тялото си с кислород.

Спортувайте по ваш вкус - джогинг, каране на ски, кънки на лед или бой със снежни топки - не забравяте, че движението е здраве.

Добре знаем, че нашето тяло се справя по-ефективно с бактериите и вирусите, когато е добре отпочинало. Здравословният сън е този преди полунощ.

Най-сладко се спи в проветриво помещение, с отворен или полуотворен прозорец.

Снимка: Shutterstock

Практикуването на йога балансира и укрепва имунната система, благодарение на асани, пранаяма, релаксация и медитация. Запушеният нос, болката в ушите и синусите, главоболието, възпаленото гърло и затрудненото дишане са чести симптоми на настинка и грип. Йогата помага за успокояването на нервната и ревитализирането на имунната система. Специалисти съветват да се наблегне на системата Айенгар йога, предназначена за стимулиране на имунната система.

Снимка: Shutterstock

И не забравяйте: Здрав дух в здраво тяло!

Освен силен имунитет и хубава фигура движението, чистият въздух и йогата ни помагат в борбата с лошото настроение и cтpeca. Бъдете здрави, спокойни и щастливи. 

Хороскоп за деня

Каква си според асцендента си
Каква си според асцедента си
Виж Съновника на Edna
Съновник
Виж Тайна на деня
Тайна на деня
Изтегли Късмет на деня
Късмет на деня
Изтегли Карта Таро на деня
Карта Таро на деня
Виж Съвет на деня
Съвет на деня

Авторите

Edna пита

Каква зимнина ще правите това лято?

Абонамент