Сутрешен джогинг

Сутрешен джогинг
Снимка: Thinkstock

За много хора ставането рано сутрин е истинско предизвикателство, а за спортуване в ранни зори и дума не може да става.

Ако все пак сте решили, че искате да започнете да се движите повече и да влезете във форма и за целта обмисляте сутрешен джогинг, то от Fitsugar.com имат няколко съвета за вас.

Като начало, за да успеете да тренирате сутрин, трябва да сте свежи. Постарайте се да си легнете навреме и да ви се съберат достатъчно часове сън. Ако сте прекалено уморени и недоспали, нищо няма да се получи.

След това забравете за отмяната на алармата и любимите "още пет минутки". Така само ще се успите.

Заредете се с мотивация. За някои хора това е поставянето на кантар пред хладилника или на снимка с визията, към която се стремят. 

Без значение какво ви мотивира, трябва да сте достатъчно постоянни, за да ви стане навик, а и за да почнете да виждате резултатите, след известно време усилени тренировки.

Съставете си конкретен план от къде ще минава маршрутът ви и винаги започвайте с лека загрявка и разтягане на крайниците. Така ще подготвите тялото си за предстоящото му натоварване, а и ще избегнете контузии.

Не се хвърляйте от първия път на големи маратони и бърза скорост. Започнете бавно и с по-кратки разстояния, а след време увеличете темпото и километрите. Няма смисъл да тичате пет минути като на спринт, а след това едва да се движите.

След време, когато свикнете, можете да си вземете малки гирички, които да държите в ръце, докато тичате. Това ще ви помогне да оформите ръцете, както и да увеличите натоварването.

Хороскоп за деня

Каква си според асцендента си
Каква си според асцедента си
Виж Съновника на Edna
Съновник
Виж Тайна на деня
Тайна на деня
Изтегли Късмет на деня
Късмет на деня
Изтегли Карта Таро на деня
Карта Таро на деня
Виж Съвет на деня
Съвет на деня

Авторите

Edna пита

Представителите на кой зодиакален знак не можете да понясяте?

Абонамент