бадеми ядки
Снимка: Istock

Причините да хапваш бадеми всеки ден (по-полезни са, отколкото предполагаш!)

Знаеш, че са полезни, но нови проучвания показват, че са здравословна бомба!

Само в един бадем се съдържа голямо количество нутриенти, а 30 грама крият 6 гр проетин, 4 гр фибри, 9 гр здравословни мононенаситени мазнини, 50% от необходимата дневна доза витамин Е и 20% от ежедневното нужно количество магнезий.

бадеми ядки
Снимка: Istock

„Грам по грам, това е ядката с най-високо съдържание на фибри, калций, витамин Е, рибофлавин и ниацин“, казва диетологът д-р Реджина Раджоун.

Най-полезният вид, в който трябва да ги приемаме, е такъв с минимална обработка – сурови или печени, и необелени, тъй като обвивката им съдържа голяма част от хранителните вещества в състава им. Това съветва диетологът д-р Йохан Файлмън, който препоръчва още да не се прекалява с консумирането на бадеми, които съдържат голямо количество добавена захар или натрий.

бадеми ядки
Снимка: Istock

Виж тук още няколко причини да хапваш edna шепа бадеми по-често >>>

Хороскоп за деня

Магическата топка
Попитай Магическата топка
Каква си според асцендента си
Каква си според асцедента си
Виж Съновника на Edna
Съновник
Виж Тайна на деня
Тайна на деня
Изтегли Късмет на деня
Късмет на деня
Изтегли Карта Таро на деня
Карта Таро на деня

Авторите

Оферти