Болни по празниците? Не, не!

Болни по празниците? Не, не!
Снимка: sxc.hu

За да избегнем пиенето на безкрайни лекарства и ходенето по доктори, трябва да знаем и правим няколко основни неща. Така ще запазим здравето си и добрия тонус през цялата зима и няма да прекарате празниците болни.

Ето какво е добре да включите в ежедневното си меню:

*Поне един зеленчук и един плод на всяко хранене, богати на витамин С и ретинол и други  имуностимуланти.

*Телешки дроб, морски дарове, богати на цинк - антиоксидант.

*Чесън и лук - със силно бактерицидно и вирицидно действие.

*Океански риби - богати на омега 3 полиненаситени мастни киселини с важно участие в системите на имунната защита.

*Кисело мляко, кисело зеле - съдържащи пробиотици, бактерии, важни за доброто състояние на чревната флора, отговорна за синтеза на някои от имуноглобулините.

*Поне една порция месо, риба или яйца на ден - те съдържат белтъчини, необходими за синтеза на имуноглобулините.

Освен балансираното хранене, за да се преборите с микробите, измивайте ръцете си след всяко излизане навън, след всяко ходене в тоалетна и на всеки два часа.

Практикувайте редовна и умерена физическа активност, която също стимулира имунната защита.

Хороскоп за деня

Каква си според асцендента си
Каква си според асцедента си
Виж Съновника на Edna
Съновник
Виж Тайна на деня
Тайна на деня
Изтегли Късмет на деня
Късмет на деня
Изтегли Карта Таро на деня
Карта Таро на деня
Виж Съвет на деня
Съвет на деня

Авторите

Edna пита

Каква зимнина ще правите това лято?

Абонамент