Коя храна трябва да махнете от детското меню

Коя храна трябва да махнете от детското меню
Снимка: Thinkstock

Лекарите отдавна предупреждават за рисковете от прекаляването с чипса.

Ново изследване обаче разкри колко е голяма вредата от препържените картофени кръгчета върху психиката на малките деца.

Чипсът вреди на холестерола в кръвта и води до наднормено тегло.

Също така има отрицателно въздействие върху сърдечно-съдовата система, а в ранна детска възраст води до проблеми в психическото развитие.

Изследователи от университета в Бристол провели задълбочено проучване на проблема.

Те изследвали група деца между 3 и 4 години, някои от които консумирали чипс всеки ден.

Резултатите при тях показали нарушения на паметта, ниско ниво на творческо мислене и понижена концентрация.

Такива деца намаляват успеха си в училище и имат поведенчески проблеми в семейството и в класната стая.

Изследването показва, че причината за проблемите са наситените мазнини в продукта. Те пречат на правилното функциониране на мозъка на детето и неговото хармонично развитие.

Най-тревожен е фактът, че последствията от прекомерната употреба на чипс в ранна възраст са необратими.

Ето защо специалистите препоръчват на родителите напълно да премахнат пържените картофи и чипса от диетата на децата си. 

Добави ни в предпочитани източници в Google

Хороскоп за деня

Магическата топка
Попитай Магическата топка
Каква си според асцендента си
Каква си според асцедента си
Виж Съновника на Edna
Съновник
Виж Тайна на деня
Тайна на деня
Изтегли Късмет на деня
Късмет на деня
Изтегли Карта Таро на деня
Карта Таро на деня

Edna пита

Оферти