Създадено за Revalid® 

Как се изгражда иновативен и ефективен бранд

Как се изгражда иновативен и ефективен бранд
Снимка: Ewopharma

Разговаряме с продуктовия мениджър на Ewopharma - Катя Младенова, която ни разказва как успява един бранд да наложи своето присъствие на българския пазар, какво е да спечелиш приза "Любима марка в категория Дермо и медицинска козметика", как се печели лоялността на все по-изискващия потребител и още любопитни факти може да прочетете по-долу. 

Какво му минава през главата на един Продуктов мениджър, когато чуе "Любима марка в категория Дермо и медицинска козметика" печели Revalid®?

Първата ми мисъл ще е уау тук здраво се работи. Още повече, че това е класация на българския потребител – над 45 000 потребителя са участвалите в нея.

Целият екип сме много щастливи и благодарни! Това е голямо признание за работата ни. Показва ни много ясно, че сме на прав път, въпреки предизвикателствата на бизнес средата през последните години – пандемия, инфлация, политическа нестабилност. Винаги личи, когато нещата се правят със страст, тогава признанието не закъснява. Мога да споделя, че дори след 30 години присъствие на българския пазар, брандът Revalid® успява да бъде винаги иновативен и ефективен. По този начин потребителят остава лоялен и не губи доверие в марката и продуктите.

Хората са в основата на всичко, което правим.

Марката Revalid® обединява както качество, така и визия. Revalid® е нещо повече от марка, Revalid® е начин на мислене. Вярваме, че красивата коса е здравата коса. Разбираме ролята, която външният вид играе за нашета самоувереност и самочувствие.

Имахте ли специални активности през годината, с които да спечелите любовта на толкова много хора?

В сравнение с повечето колеги, аз съм от сравнително скоро в екипа – от около 2 години. Повечето колеги са над 10 години в компанията и бих казала, че любовта на потребителите е спечелена не само през последната година, а в резултат на усилената работа през всичките тези години, откакто брандът е на българския пазар.

Иначе доста разширихме активностите, тъй като Revalid® е медицинска козметика, която се продава във фармацевтичния канал, а знаете, че той е доста консервативен и законово ограничен. Все повече развиваме присъствието в дигитални канали, където даваме и ценни съвети за решаване на различни проблеми, свързани с косата и скалпа. Работим съвместно с инфлуенсъри, организираме обучения за фармацевти и beauty консултанти, за да са от помощ на потребителите в избора на правилния продукт.

d
Снимка: Revalid

Участваме в събития от летния календар на София и по морето. Стараем се винаги да бъдем близо до нашия потребител.

Може ли да отличите един конкретен продукт от гамата на Revalid®, който е “Продукт-звезда“ в момента?

Всички продукти в гамата Revalid® са звезди в решаването на конкретен  проблем. 

Ако трябва да отлича една серия, това е последната лансирана на пазара - Anti-age, за борба с естествените процеси на остаряване, загуба на плътност, гъстота и блясък на косата, посивяване.

До много скоро никой не говореше за стареене на скалпа и косата. Развитието на медицината и натрупаните знания, помогнаха да обърнем повече внимание и на този процес. Съветите на експертите са да полагаме ежедневни грижи за косата, така както се грижим за кожата на лицето и тялото.

Мога спокойно да твърдя, че Revalid® предлага изключително иновативна серия в посока Anti-age, която съдържа революционните съставки DN-Age™ и екстракт от еделвайс от швейцарските Алпи. Те имат антиоксидантни, противовъзпалителни и ДНК защитни свойства, които предпазват скалпа и косата от вредните външни фактори, като UV-лъчение, замърсяване, нездравословен начин на живот и т.н. По този начин забавяме процесите на стареене и запазваме по-дълго плътността, гъстотата и здравината на косата.

Какво предстои за “Любимата марка“ на българите през следващите месеци?

В предстоящия месец вече официално ще представим и последния продукт в грижа при косопад, Revalid® енергизиращ шампоан, специално разработен за мъже. Съставът на продукта е уникален, тъй като събира в едно два експерта в борбата с косопада – Redensyl® и SantEnergy™, които укрепват косъма, намаляват косопада и стимулират растежа на косата. SantEnergy™ има енергизиращ ефект, сравним с този на чистия кофеин. Така че, търсете в аптеките най-новият иновативен продукт на Revalid®.

Лесно ли се става продуктов мениджър? Какви качества са необходими, за да се наложиш в такава конкурентна среда?

Трябва да си добър психолог, да жонглираш умело с повече задачи  – работя с различни хора, в различни сфери и отдели, и е изключително важно да можеш да комуникираш лесно.

Важно е да разбираш добре потребителя и да разчиташ правилно сигналите на пазара – както казват да си в правилния момент, на правилното място. Разбира се, доста често съм правила и грешки през годините, но от тях съм научила най-ценните уроци.

Не на последно място трябва да си изключителен мотиватор за екипа – да умееш да предадеш точните и ясни послания, да ти имат доверие, за да се получи правилната синергия, след която резултатите не закъсняват.

Никога не съм се замисляла колко съм успешна в професията си – моето мерило за успех е когато след тежка кампания виждаш, че си успял да запалиш екипа да гори с твоята страст, тогава когато се прибереш скапан вкъщи, но с онова уникално чувство за удовлетвореност, което те кара да се усмихнеш тихо. Моята страст е моята работа, много е просто!

Хороскоп за деня

Магическата топка
Попитай Магическата топка
Каква си според асцендента си
Каква си според асцедента си
Виж Съновника на Edna
Съновник
Виж Тайна на деня
Тайна на деня
Изтегли Късмет на деня
Късмет на деня
Изтегли Карта Таро на деня
Карта Таро на деня

Авторите

Оферти