-
8/10. Тайните трикове на магазините, които ни карат да харчим повече пари
8. Реклама, фокусирана върху ниските отделни плащания, а не върху крайната цена
Това е друга форма на ценово рамкиране. Много реклами ще ви информират, че само за цената на чаша кафе на ден можете да си позволите определена застраховка или план за мобилен телефон. Автокъщите често се фокусират върху месечното плащане, питайки колко можете да си позволите на месец – вместо колко можете да си позволите общо. Ако купувате нещо, изискващо месечни плащания, погледнете годишните разходи и колко ще похарчите, когато покупката ви бъде напълно платена. Често това е последното нещо, което търговец на дребно или онлайн кредитор иска да направите.
Тайните трикове на магазините, които ни карат да харчим повече пари
Още от галерии
Хороскоп за деня
Каква си според асцендента си
Магическата топка
Виж Съновника на Edna
Виж Тайна на деня
Изтегли Късмет на деня
Изтегли Карта Таро на деня
Най-четени
- Днес почитаме покровителя на семейството свети Мина, имен ден имат...
- Тримата мъже, с които е била Кейт Мидълтън, преди да се омъжи за принц Уилям
- 6 закона за "там долу", които всяка жена трябва да спазва
- 10 натурални начина за избелване на зъбите в домашни условия
- 11 плода и зеленчука, които помагат в свалянето на килограми
- Вечните закони на кармата
