-
8/10. Тайните трикове на магазините, които ни карат да харчим повече пари
8. Реклама, фокусирана върху ниските отделни плащания, а не върху крайната цена
Това е друга форма на ценово рамкиране. Много реклами ще ви информират, че само за цената на чаша кафе на ден можете да си позволите определена застраховка или план за мобилен телефон. Автокъщите често се фокусират върху месечното плащане, питайки колко можете да си позволите на месец – вместо колко можете да си позволите общо. Ако купувате нещо, изискващо месечни плащания, погледнете годишните разходи и колко ще похарчите, когато покупката ви бъде напълно платена. Често това е последното нещо, което търговец на дребно или онлайн кредитор иска да направите.
Тайните трикове на магазините, които ни карат да харчим повече пари
Още от галерии
Хороскоп за деня
Каква си според асцендента си

Магическата топка

Виж Съновника на Edna

Виж Тайна на деня

Изтегли Късмет на деня

Изтегли Карта Таро на деня

Най-четени
- Ако си родена на една от ТЕЗИ 4 ДАТИ, имаш специална мисия
- Да си отмъстиш пред олтара: вместо обет, булка прочете съобщенията на бъдещия си съпруг до любовницата
- Заради тях сме живи: Тримата смели мъже от Чернобил, които се жертваха за Европа
- 9 неща, които трябва да направите преди секс
- Притча: защо най-силната любов е най-тиха?
- Любимите секс пози на мъжете