За по-здравословно лято

За по-здравословно лято
Снимка: Thinkstock

В началото на лятото се забелязва сериозно покачване на спазващите диети, както и на препълването на фитнес залите.

Сякаш всички са се сетили в последния момент, че трябва да влязат във форма за отпуската на морето и полагат отчаяни усилия.

Често обаче ентусиазмът бързо стихва, след една-две изтощителни тренировки във фитнеса, последвала мускулна треска и три дена на гладуване.

Големите постижения обаче започват с малки промени, затова от Fitsugar.com дават няколко идеи как да измените леко ежедневието и менюто си, за да се почувствате моментално по-добре и да засилите метаболизма си.

Като начало намалете консумацията на сол. Солта допринася за задържането на вода в организма, което много често води до подпухналост.

Освен това е по-здравословно да хапвате храни бедни на сол.

Най-добрият начин да постигнете това е като приготвяте храната си у дома.

Така вие най-добре знаете какви точно продукти, подправки и мазнини използвате.

Ненапразно е казано, че домашното готвено е по-добро от това по ресторантите и най-вече от заведенията за бързо хранене.

Пийте много вода. Изтъркан, но много добър съвет.

Можете да усещате, че ви се пие само по една чаша на ден, но всъщност организмът ви има нужда от осем.

Особено в летните жеги е много важно да не се дехидратирате, затова винаги носете в себе си шишенце с вода.

Топлият чай или вода преди хранене помага за намаляването на апетита и достигането по-лесно на чувство на пълнота в стомаха.

Това е важно за отслабващите.

Яжте ежедневно пресни сезонни зеленчуци и плодове и избягвайте шоколадови купешки десерти.

В тях има високо съдържание както на захар, така и на сол, както и на куп други подобрители, стабилизатори, ароматизатори и оцветители, които не са нужни на тялото ви.

Старайте се да получавате достатъчно качествен нощен сън.

Има редица проучвания и доказателства за това колко е важен той за организма. Освен това недоспиването води да изостряне на апетита, особено към сладко.

Движете се дори и малко, но всеки ден. Използвайте хубавото време, ходете пеша и на дълги разходки.

Ако не ви се тренира във фитнес зала, то има редица упражнения, които можете да вършите и у дома, така че нямате оправдание да се залежавате и мързелувате.

Хороскоп за деня

Каква си според асцендента си
Каква си според асцедента си
Виж Съновника на Edna
Съновник
Виж Тайна на деня
Тайна на деня
Изтегли Късмет на деня
Късмет на деня
Изтегли Карта Таро на деня
Карта Таро на деня
Виж Съвет на деня
Съвет на деня

Авторите

Edna пита

В каквa роля сте през тази учебна година?

Трите зодии, без които светът не би оцелял
Астрология

Трите зодии, без които светът не би оцелял

Светът е балансиран, защото е населен с различните представители на...

Ненормална съм, мрънкам и не знам какво искам
Свободно време

Ненормална съм, мрънкам и не знам какво искам

Днес решихме да ви припомним един текст, който ни показва...

Сексът, от който се страхуват жените
Свободно време

Сексът, от който се страхуват жените

Eдна от най-обсъжданите и най-скандалните теми - това е темата за...

Абонамент