Какво да правим, за да преборим обездвижването по време на карантина?

вкъщи
Снимка: iStock

Освен на настроението, самоизолацията се отразява още по-видимо и върху тялото ни. Намаленото количество движение, от своя страна, също води до спад в тонуса и има негативно влияние върху здравето, припомня Световната здравна организация.

Затворените фитнес зали обаче не бива да бъдат оправдание за липсата на мотивация. Физическата активност у дома и техниките за релаксация ще ви помогнат да запазите спокойствие и добра форма по време на този необичаен период.

менструален цикъл болки спорт хранене
Снимка: Thinkstock

СЗО препоръчва 150 минути физическа активност с умерена интензивност или 75 минути физическа активност седмично, или комбинация от двете. Тези препоръки могат да бъдат постигнати дори без специално оборудване и с ограничено пространство вкъщи.

Каним ви в нашата галерия, където сме събрали съветите на Световната здравна организиция за това как да намалите заседяването и да бъдете активни по време на карантина.

Как да не се обездвижваме по време на карантина

Още по темата:

Хороскоп за деня

Магическата топка
Попитай Магическата топка
Каква си според асцендента си
Каква си според асцедента си
Виж Съновника на Edna
Съновник
Виж Тайна на деня
Тайна на деня
Изтегли Късмет на деня
Късмет на деня
Изтегли Карта Таро на деня
Карта Таро на деня

Авторите

Оферти

Не просто футбол