Да се преборим с нездравословния апетит

Да се преборим с нездравословния апетит
Снимка: Thinkstock

Колкото и да се опитваме да спазваме диети, когато апетитът е по-силен от нас, трудно бихме стояли далеч от храната.

Предлагаме ви няколко тактики, които биха ви помогнали в борбата с нездравословния апетит.

Като начало най-важно е да си изградите конкретен хранителен режим. Научете тялото си да очаква да получи храна в определени часове през денонощието. Това ще ви помогне да следите по-добре какво хапвате.

Определете си конкретен брой хранения за деня в определени часове и се постарайте да спазвате този режим. Ще видите как след време и апетитът ви ще се регулира, както и теглото.

Пийте много вода, а когато сте с обострено чувство за глад, а не искате да приемате излишна храна, изпийте чаша топла вода. Много добър вариант е и чаят с лъжичка мед. Той ще укроти апетита, а и ще ви тонизира.

Спортът е другият начин да подтиснете апетитът по никое време. Той ще ви помогне да се разсеете и да вършите нещо полезно за тялото си, вместо лакомо да се облизвате.

Не пропускайте закуската! Може да е веднага след събуждане сутрин или час по-късно, но е добре винаги да закусите нещо, дори и то да е по-малко. Някои хора след обилна закуска имат енергия да изкарат целия ден и на обяд и вечеря да хапват по-скромно.

Бъдете честни пред себе си – сигурни ли сте, че изпитвате истински глад или просто ви е скучно и искате да уплътните времето си с ядене?

Всякакви нездравословни закуски, които се изразяват в чипс, снакс, вафли, сладки и подобни малки, нездравословни радости, е добре да бъдат изключени от ежедневието ви.

Хороскоп за деня

Каква си според асцендента си
Каква си според асцедента си
Виж Съновника на Edna
Съновник
Виж Тайна на деня
Тайна на деня
Изтегли Късмет на деня
Късмет на деня
Изтегли Карта Таро на деня
Карта Таро на деня
Виж Съвет на деня
Съвет на деня

Авторите

Edna пита

Каква зимнина ще правите това лято?

Абонамент