Газираните напитки правят децата агресивни

Газираните напитки правят децата агресивни
Снимка: netinfo

Според американско проучване дори и една чаша газирана безалкохолна напитка на ден е достатъчна, за да увеличи агресията сред подрастващите тийнейджъри. Младежите пък, които поглъщат повече от пет кутии недиетични безалкохолни напитки на седмица, е по-вероятно да бъдат замесени в буйствени прояви.

Не малък брой предишни научни изследвания направени сред ученици в САЩ показват, че лошите хранителни навици също може да са причина за антисоциално поведение. Въпросните данни са поместени в онлайн изданието Injury Prevention, след като били анкетирани 1878 деца на възраст между 14 и 18 години от 22 държавни училища в Бостън.

В заданието те били попитани по колко кутии недиетични безалкохолни напитки са консумирали през последната седмица. Така, след направените анализи, експертите установили, че като цяло юношите, които често включвали безалкохолно в менюто си, е между 9% и 15% по-вероятно да проявяват агресивно поведение.

 


Добави ни в предпочитани източници в Google

Хороскоп за деня

Магическата топка
Попитай Магическата топка
Каква си според асцендента си
Каква си според асцедента си
Виж Съновника на Edna
Съновник
Виж Тайна на деня
Тайна на деня
Изтегли Късмет на деня
Късмет на деня
Изтегли Карта Таро на деня
Карта Таро на деня

Edna пита

Оферти