Четвъртата книга от модната поредица на Издателство Hybrid Books проследява хронологията по произхода на култовата марка Prada – от ранното стартиране в Милано до модната империя, превърнала се в синоним на лукса.
Компанията е основана през 1913 г. от братята Марио и Мартино Прада. Започвайки с малък бутик в Милано, Prada се утвърждава като основан на минимализма и съвременното изкуство бранд. Макар и стартирана като бизнес „за мъже“, в който жените нямат място, наследството на Марио Прада преминава през ръцете на дъщеря му Лучия поради незаинтересоваността на собствения му син в модата.
Още от Свободно време
-
Преяждането след празниците: Как да възстановим тялото и ума
-
Виктория Бекъм захвърли токчетата за танц с Дейвид. Не се помириха със сина си и на Коледа! (ВИДЕО)
-
ЕКСКЛУЗИВНО! След концерта си в София: Хаузер развълнуван от среща с Евгени Генчев! (ВИДЕО)
-
След години тишина: Дженифър Анистън празнува Коледа с новия си любим! (СНИМКИ)
Днес внучката Миуча е основният двигател, задвижващ еволюцията и новаторството на бранда, вдъхновил филма „Дяволът носи Прада“ с участието на Мерил Стрийп.
От кожени чанти през обувки, дрехи и парфюми, Prada се нарежда до най-големите модни марки, чиито продукти са не само луксозни – те носят в себе си фешън заряд, недостижим за конкуренцията.
Богато илюстрираната книга „Прада“ на Лайа Фаран Грейвс документира историята и наследството на Prada – от зараждането на компанията като производител на кожени артикули до международна модна империя. Изображенията на облекла, снимките от модния подиум и модните фотографии отдават дължимото на една от най-влиятелните модни къщи на света и на жената, която стои начело, и то в контраст с възгледите на нейния дядо и основател.
Луксозната книга вече е по книжарниците във вариант с твърди и меки корици. Сред останалите книги от модната поредица на Издателство Hybrid Books може да намерите „Шанел“, „Диор“ и „Луи Вюитон: Историята на един култов моден бранд“.
