-
4/10. Тайните трикове на магазините, които ни карат да харчим повече пари
4. Рекламата, която ви казва, че даден продукт не е скъп
Тази маркетингова тактика се нарича „рамкиране на цената“. Проучване на университета Карнеги Мелън от 2007 г. показва, че ако даден бизнес промени описанието на таксата за доставка за една нощ на безплатна пробна оферта за DVD от „такса от 5 долара“ на „малка такса от 5 долара“, процентът на отговор се покачва с 20%. Може да мислите, че сте твърде умен, за да позволите на едно прилагателно да ви убеди, че цената е разумна. Но ако не мислите внимателно, лесно е да видите как можете да се убедите, че, разбира се, такса от 5 долара е доста „малка“ за доставка. Идеята зад рамкирането на цената е, че въпреки че търговецът на дребно не може да промени цената, той може да е в състояние да промени възприятието на потребителя за нея.
Тайните трикове на магазините, които ни карат да харчим повече пари
Още от галерии
Хороскоп за деня






Най-четени
- Ако си родена на една от ТЕЗИ 4 ДАТИ, имаш специална мисия
- Да си отмъстиш пред олтара: вместо обет, булка прочете съобщенията на бъдещия си съпруг до любовницата
- Датата, на която сте родени, влияе върху любовния ви живот. Ето как...
- 9 неща, които не знаем за мъжете и секса
- Заради тях сме живи: Тримата смели мъже от Чернобил, които се жертваха за Европа
- 9 неща, които трябва да направите преди секс