Да бъдем по-здрави през новата година

Да бъдем по-здрави през новата година
Снимка: Thinkstock

С настъпването на новата година идват и новогодишните обещания, които даваме на себе си. Почти винаги те включват неща от сорта на "да отслабна", "да спортувам редовно", "да спра цигарите" и други подобни.

За цигарите няма какво да се коментира толкова, отдавна е всеизвестно колко много вредят, съсипват външния вид и здравето.

Що се отнася до останалите неща като отслабването и поддържането на стегната фигура, там всичко е във ваши ръце.

Най-голямо значение има вашата лична воля и желание за промяна. За да поддържате здравословен тонус и да се чувствате добре в тялото си, може просто да промените малко ежедневието и навиците си. Предлагаме ви и няколко съвета.

Ходете повече пеша и качвайте стълби! Няма по-лесен начин да се държите във форма и да горите неусетно калории.

Пийте много вода! Хидратацията на организма е най-важна, отделен е въпросът, че водата често създава чувство на ситост и може да ви помогне да ограничите количествата и честотата на порциите.

Яжте по-малко сладко. Това сякаш е най-тежкото изпитание за всяка жена, но колкото по-малко захар консумирате, толкова по-добре ще се чувствате в тялото и дрехите си. Черният шоколад с над 60% какао е за предпочитане пред останалите вкусотии.

Ползвайте солницата по-рядко. Пресолените блюда са също толкова опасни, колкото и прекомерната употреба на захар.

Яжте свежи зеленчуци и плодове всеки ден! Не компот, не туршия, не сварени, най-много на пара. Зеленчуците и плодовете са извор на здраве, не ги пренебрегвайте.

Ако не можете да се откажете изцяло от консумацията на хляб, то поне заменете белия с пълнозърнест такъв.

На пазара се предлагат различни видове хляб без брашно или с черно такова. Намерете този, който ще ви е вкусен.

Яжте поне веднъж в седмицата риба.

За ползите от този хранителен продукт много е писано и говорено и въпреки това по нашите географски ширини като цяло консумацията на риба е много ниска.

Що се отнася до спорта, не е нужно да бъдете фитнес маниаци.

Има много различни начини да се раздвижите – плуване, аеробика, йога, пилатес, народни или латино танци, джогинг и т.н.

Какво ще предпочетете, е ваш избор.

Хороскоп за деня

Каква си според асцендента си
Каква си според асцедента си
Виж Съновника на Edna
Съновник
Виж Тайна на деня
Тайна на деня
Изтегли Късмет на деня
Късмет на деня
Изтегли Карта Таро на деня
Карта Таро на деня
Виж Съвет на деня
Съвет на деня

Авторите

Оферти