Още за чудодейните свойства на боба

Джак и бобеното зърно
Снимка: Thinkstock

Бобът намалява с 35% риска от нарушаване на метаболизма, водещо до затлъстяване, установиха учени.

От десетилетия се знае, че бобовите култури имат изключително нисък глюкозен индекс.

Хлябът, тестените изделия и картофите са богати на въглехидрати, но ако редовно консумираме боб, леща и грах, ще получим само половината от захарта, която бихме приели чрез въглехидратите от продуктите, съдържащи бяло брашно.

Нови изследвания показват, че бобовите храни редуцират с 35% риска от метаболитен синдром, който е свързан с опасността от диабет и наднормено тегло.

Експертите препоръчват да консумираме хляб само на закуска, което ще повдигне нивата на кръвната захар и инсулина. След това е добре да добавим в менюто си въглехидрати под формата на леща, грах или боб, които не съдържат толкова много захар, а са богати на витамини, микроелементи и фибри.

Хороскоп за деня

Каква си според асцендента си
Каква си според асцедента си
Виж Съновника на Edna
Съновник
Виж Тайна на деня
Тайна на деня
Изтегли Късмет на деня
Късмет на деня
Изтегли Карта Таро на деня
Карта Таро на деня
Виж Съвет на деня
Съвет на деня

Авторите

Edna пита

Каква зимнина ще правите това лято?

Абонамент