Бърза помощ в борбата с мазнините Част I

Бърза помощ в борбата с мазнините Част I
Снимка: sxc.hu

Така наречените супер храни ни помагат да подобрим общото здравословно състояние на организма, да предотвратим редица заболявания и да се излекуваме от такива. Много от супер храните могат да помогнат и в борбата с килограмите.

Ето няколко продукта, които ще са ви от полза в борбата с натрупаните по празниците килца.

Черен боб
Всеки знае, че бобовите култури са изключително полезни и здравословни. Черният боб е особено препоръчителен, тъй като съдържа високи нива на протеини и е беден на мазнини.

Овесени ядки
Те са богати на фибри и една купичка с кисело или прясно мляко за закуска в началото на деня ще ви помогне да стартирате здравословно и ще ви държи сити до обяд. Може да сте убедени, че овесът ще ускори метаболизма и ще ви помогне да изгорите мазнините.

Авокадо
Хапвайте авокадо спокойно и не се притеснявайте от мазнините в него, стига да не прекалявате. Препоръчителното количество е по четвърт или половин авокадо на ден. То е идеално за закуска сутрин.

Броколи
На пара или сурови, няма значение как ще консумирате тези зеленчуци, но важното е да присъстват в менюто ви. Именно броколи помагат в превенцията на различни ракови заболявания, освен това са вкусни и много бедни на калории.

Кафяв ориз
Забравете за белия ориз и започнете да готвите с кафяв. Половин чаша от него съдържа 1,7 грама устойчиво нишесте и здравословни въглехидрати, които ускоряват метаболизма и помага за изгарянето на мазнините. Освен всичко това, кафявият ориз е беден на калории, но действа засищащо. Доказано е, че жените, които спазват диета с кафяв ориз, постигат по-добри резултати от останалите и задържат за по-дълго време красивата си фигура.

Круши
Една средно голяма круша съдържа 15% от нужната ви дневна доза фибри. Медицинско проучване е установило, че жени, които редовно хапват круши, консумират по-малко калории и губят по-лесно килограми. Също така е важно да не белите крушите, защото кората е много полезна, въпреки че е по-твърда. Нужно е само да се уверите, че сте измили плода добре.

Вино
Със сигурност сте консумирали доста от него покрай коледните и новогодишни празници. Качественото вино обаче, съдържа ценния антиоксидант ресвератол. Той се намира в ципата на гроздето и помага в борбата срещу трупането на мазнини. Редица проучвания са доказали, че пиещите умерено количество вино, тоест до две чаши на ден, имат по-тънки талии и са по-здрави, отколкото тези, които злоупотребяват с виното.

Грейпфрут
Всички знаят, че грейпфрутът притежава свойството да топи мазнини. Диетолозите препоръчват да се яде по половин грейпфрут преди всяко хранене. Този плод е богат източник на протеин, освен това съдържа много висок процент вода, което допълнително помага за справяне с усещането за глад. Той подобрява храносмилянето и тонизира стомашно-чревната лигавица. Все пак, грейпфрутът има и някой негативни страни, като всяко едно нещо, затова не е добре да прекалявате с него или да го превръщате във водещ хранителен компонент на диетата ви.

С останалите суперхрани, които биха ви помогнали в борбата с излишните мазнини, ще ви запознаем утре. 

Хороскоп за деня

Каква си според асцендента си
Каква си според асцедента си
Виж Съновника на Edna
Съновник
Виж Тайна на деня
Тайна на деня
Изтегли Късмет на деня
Късмет на деня
Изтегли Карта Таро на деня
Карта Таро на деня
Виж Съвет на деня
Съвет на деня

Авторите

Edna пита

Каква зимнина ще правите това лято?

Абонамент