Ако ходим повече

"Вървят ли двама"
Снимка: Thinkstock

Екипи от университетите в Питсбърг и Вашингтон са установили, че редовното ходене може да редуцира риска от развитие на диабет.

За целта те изследвали 1826 души, които били с начална форма на затлъстяване, като се оказало, че при хората, които правят 3500 крачки дневно (около 2,5 км), шансът за поява на захарна болест намалява с 13%, а тези, изминаващи над 5 км на ден, свеждат този риск с 30%.

Според повечето медицински експерименти най-здравословното количество извървени километри на ден е между 5 и 7,5.

Досега много проучвания показват, че връзката между физическата активност и превенцията от диабет е тясно свързана.

Лекарите препоръчват по възможност да отделяме минимум десет минути дневно за умерено ходене и така всяка седмица постепенно да увеличаваме количеството разходки, докато стигнем 30-45 минути в рамките на 24 часа.

Хороскоп за деня

Каква си според асцендента си
Каква си според асцедента си
Виж Съновника на Edna
Съновник
Виж Тайна на деня
Тайна на деня
Изтегли Късмет на деня
Късмет на деня
Изтегли Карта Таро на деня
Карта Таро на деня
Виж Съвет на деня
Съвет на деня

Авторите

Edna пита

Каква зимнина ще правите това лято?

Абонамент