Веселин Андреев от NetInfo – лектор в уебинара "Privacy Sandbox: Голямата картина"

Веселин Андреев
Снимка: NetInfo

Как да оцелеем без бисквитки?

Google се ангажира да приведе окончателно в действие инициативата за поверителност на личните данни на потребителите Privacy Sandbox. Между юли и декември 2024 г употребата на 3rd party бисквитки в Chrome ще бъде поетапно преустановена. 

Всяка Edna дама в бизнеса знае, че премахването на бисквитките от трети страни е огромен проблем за цялата индустрия, защото благодарение на тях се случва изключително точното таргетиране в дигитална среда. Те са най-общо дигиталните следи, които всеки оставя в сайтовете, които посещава. По същество 3rd party бисквитките са механизмът, през който се харчат повечето от бюджетите, базирани на резултати. Премахването им поставя предизвикателство пред бизнеса на рекламодатели и издатели от гледна точка на това, че прави невъзможно използването на установените методи за сегментирането на потребителските аудитории.

Какви са инструментите, осигурени от Google за справяне с липсващите бисквитки? Какви са предизвикателствата пред индустрията? Какво ще е влиянието върху приходите на издателите?

Отговор на тези въпроси ще даде уебинарът Privacy Sandbox: Голямата картина, организиран от IAB – Bulgaria. Лектори са Веселин Андреев, Head of AdOps and Programmatic Team в NetInfо и Благовест Йорданов, управляващ съдружник в ID Digital Consulting.

Веселин Андреев ръководи техническите имплементации на NetInfo по отношение на рекламното обезпечаване от 16 години. Занимавал се е с имплементацията на различни Ad Servers и Demand Sources. На уебинара той ще сподели опита на NetInfo за минимизиране на загубите от премахването на 3rd party бисквитките, като експерт в областта и представител на компания, която е сред лидерите на българския дигитален пазар.

„Изправени сме пред огромно предизвикателство за цялата индустрия, защото използването на бисквитки е гръбнакът на ефективността в дигиталната реклама. Проблемът по същество представлява понижаване на точността, което неминуемо води до понижаване на резултати, ergo на приходите в цялата екосистема. Лекцията е изцяло доброволна, по наша инициатива с Благовест Йорданов и IAB – Bulgaria, и на нея ще споделим с пазара събраната информация за това, което от опита сме научили дотук. Оказва се, че много хора от бизнеса нямат увереност в знанията си по темата и изпитват несигурност. Някои с право, други нямат съществен повод за притеснение“, каза Веселин Андреев.

От лекцията на Веселин Андреев може да научите още какви инструменти, включени в инициативата Privacy Sandbox, са предназначени за издателите и дали ще им помогнат да заменят отпадащите бисквитки, също как да адаптираме оптимално нашия бизнес.

Благовест Йорданов ще очертае най-новите инициативи, свързани с опазване поверителността на личните данни на потребителите и стриктното прилагане на GDPR изискванията. Част от тях са нашумялата напоследък имплементация на Google Consent Mode V2.

Събитието Privacy Sandbox: Голямата картина ще се проведе на 29 март от от 9:30 – 12:30 ч. То е хибридно и е безплатно.

Как да се регистрирате за него, повече за темите и пълната програма, можете да откриете тук.

Хороскоп за деня

Магическата топка
Попитай Магическата топка
Каква си според асцендента си
Каква си според асцедента си
Виж Съновника на Edna
Съновник
Виж Тайна на деня
Тайна на деня
Изтегли Късмет на деня
Късмет на деня
Изтегли Карта Таро на деня
Карта Таро на деня

Авторите

Оферти