Промени в Закона за жената и семейното планиране

Промени в Закона за жената и семейното планиране
Снимка: Thinkstock

Лилия Огнянова

От днес влизат в сила дълго обсъжданите промени в Закона за семейното планиране, известен още като Закон на жената.

Вчера – петък 31 март, след няколкочасово обсъждане бяха приети следните промени:

*необвързаните дами над 18 години да взимат с 10% по-високи заплати от мъжете в същия сектор. Промяната се налага поради по-високите разходи за поддържане на добър външен вид от страна на дамите

*омъжените дами получават 10% от заплатите на съпрузите си директно в посочена от първите банкова сметка. Причината на тази промяна е същата, като посочената по-горе

*всички дами, законни гражданки на Република България се ползват с преференции при получаването на потребителски и жилищен кредит, а именно – ниски фиксири лихва ( между 2 и 3%) за целия период на погасяване на задължението, както и възможност за опростяване на задължението при майки с деца

*увеличаване двойно на детските надбавки, както и допълнително месечно подпомагане в периода на майчинството специално за майките в размер на минимална работна заплата

*въвеждат се задължителен брои 30 учебни часа (изпълнени в рамките на един до два месеца) специализирани и безплатни курсове по кавалерство и добри маниери, които трябва да бъдат посещавани от всички господа над 16 години (горна възрастова граница няма).

*намаление на самолетните билети до Париж за всички дами (намалението може да бъде получено след представяне на лична карта и навършени 18 години)

Всички тези неща със сигурност звучат повече от чудесно, а господата нека ги приемат с едно закачливо намигване от наша страна. Надяваме се да сме ви накарали да се усмихнете smiley

Честит 1 април от екипа на Edna.bg

Добави ни в предпочитани източници в Google

Най-нови

Хороскоп за деня

Какъв е твоят асцендент

Edna пита · Интервю с...

Оферти