Отслабване с упражнения в офиса

Упражнения на работното място
Снимка: Румяна Илиева

Много хора нямат мотивация да започнат редовни тренировки, защото си мислят, че трябва специална подготовка и отнема много време.

Предлагам ви комплекс от две упражнения, които отнемат около 1 минута, но които значително ще променят настроението и усещането за тялото ви.

Правете ги три до шест пъти на ден в продължение на една седмица и си направете равносметка имате ли промяна в общия тонус, как се чувствате, изчезва ли напрежението и болките в гърба, раменете и врата?

Две упражнения, които могат да се правят навсякъде, даже и в офиса.

Невероятно упражнение, което стяга предната част на бедрото, дупето, корема и ако клякате до успоредни бедра на пода или по-дълбоко, активира и задната част на бедрото. За това упражнение е важно да си представите, че сядате на стол.

1. Застанете с гръб към стола, краката са разтворени на ширината на раменете, пръстите на стъпалата сочат навън (а не напред), гърдите са напред, подчертайте естествената извивка на гръбнака (чупка в кръста).

2. Започнете движение назад и надолу, все едно бутате с ханша назад, за да седнете на стола, но контролирайте движението, не се отпускайте на стола, а само леко го докоснете с дупе.

3. Дръжте гърба прав и се представяйте, че клякате и изпъчвате гърдите напред.

4. Внимавайте коленете да се движат по посока на пръстите на краката, не събирайте коленете, това е грешно и води до травми!

5. Внимавайте коленете да не отиват напред зад пръстите на стъпалата, защото така вредите на коленете. Дръжте коленете зад пръстите на стъпалата и така упражнението клек е полезно за коленете. Ако коленете минат зад пръстите на краката, това може да травмира коленете. Ако се изпълнява правилно, клекът засилва мускулатурата и връзките около коляното.

Лицева опора

Това е невероятно упражнение за гърдите, корема, задната част на ръката (трицепс) и долната част на гърба (кръста). Жените задължително трябва да правят това упражнение, като могат да започнат с най-лесния вариант на стена.

1. Сложете длани на пода (или на ръба на маса или на стена). Тялото трябва да е право като дъска. Ако дупето падне надолу, тогава натоварвате кръста и може да се травмирате. За да не пада дупето надолу, здраво стегнете корема. Като стегнете корема, тренирате неговите мускули без да им добавяте обем, защото не искате изпъкнал корем, нали?

2. След като тялото е в права линия, започнете движение надолу докато гърдите докоснат пода, стегнете корема и се върнете в изходно положение.

Упражненията в офиса не са най-удобното нещо на света, но са добро начало. Опитайте за няколко дни и бързо ще видите разлика в начина, по който усещате гърба, корема и бедрата си.

Още много упражнения и хранителни режими може да намерите на сайта на Румяна Илиева - онлайн фитнес инструктор и диетолог, който ще ви помогне да отслабнете даже и по време на пости.

Вижте останалите съвети на Румяна - за стегнат корем и дупе, петминутна сутрешна тренировка вкъщи и упражненията за стегнати бедра.

Хороскоп за деня

Каква си според асцендента си
Каква си според асцедента си
Виж Съновника на Edna
Съновник
Виж Тайна на деня
Тайна на деня
Изтегли Късмет на деня
Късмет на деня
Изтегли Карта Таро на деня
Карта Таро на деня
Виж Съвет на деня
Съвет на деня

Авторите

Edna пита

Каква зимнина ще правите това лято?

Абонамент