500 безплатни прегледа за превенция на рака на гърдата

Платена публикация

500 безплатни прегледа за превенция на рака на гърдата
Снимка: Nestle Fitness

През месец октомври NESTLÉ® FITNESS® стартира кампания за насърчаване на прегледите за превенция на рака на гърдата в страната. Това е част от глобалната ангажираност на марката да подчертае важността на редовните прегледи.

NESTLÉ® FITNESS® вече 6 години подкрепя инициативата „Розова панделка“ и стимулира дамите да отделят време и внимание на своето здраве, като за първа година марката ще направи това и в България. 

NESTLÉ® FITNESS® окуражава жените по света да оставят за малко мобилните устройства и вместо това да сложат ръце на гърдите си през октомври. Глобалните цифри показват, че хората проверяват телефоните над 100* пъти на ден, но невинаги обръщат внимание на нещата, които имат най-голямо значение.

Едно от тези неща за дамите е да прегледат гърдите си за ранни признаци на рак на гърдата.

Прегледът веднъж месечно може да ни помогне да уловим всякакви аномалии навреме - ключов фактор за оцеляване от рака на гърдата.

Именно по тази причина, 500 дами ще имат възможността да се изследват безплатно в трите партньорски болници - Медицински комплекс "Майчин дом" в гр. Варна, Болница "ВИТА" в гр. София и Болница "Тракия" в гр. Стара Загора по време на кампанията „Розова панделка“.

Единственото условие е да си запазят час в обявените предварително дати. Освен това, във връзка с кампанията на NESTLÉ® FITNESS®, д-р Младенов от Болница "ВИТА" подготви съвети и демонстрации за жените как да правят редовните си прегледи на гърдите и в домашни условия. Датите и условията за записване ще бъдат обявени на Facebook страницата на NESTLÉ® FITNESS®: .

Подходът на NESTLÉ® FITNESS® е да мотивира дамите да обичат себе си и да се чувстват добре в кожата си, да са щастливи и здрави.

Затова марката призовава всички дами да станат посланици на позитивната идея, като се прегледат и качат своя снимка във Facebook с хаштаг #HandsOn и #HandsOnBulgaria с ръка, поставена на гърдите и да предизвикат три жени да направят същото. Първите двеста участнички ще получат символа на кампанията върху тениска, с която с гордост могат да споделят съпричастността в превенцията на рака на гърдата. Повече подробности ще бъдат качени на Facebook страницата на NESTLÉ® FITNESS®.

Мисията на NESTLÉ® FITNESS е да наблегне на важността на редовните прегледи за превенция в борбата срещу рака на гърдата, както при специалист, така и в домашни условия.

Чрез помощта на участниците и посланиците, организаторите се надяват кампанията в подкрепа на Розовата панделка да достигне до по-голям брой хора и по този начин да спомогнат за повишаване нивото на превенция в страната и превръщането на инициативата в традиция.

Повече информация за самостоятелното преглеждане на гърдите може да намерите тук >>>

Хороскоп за деня

Каква си според асцендента си
Каква си според асцедента си
Виж Съновника на Edna
Съновник
Виж Тайна на деня
Тайна на деня
Изтегли Късмет на деня
Късмет на деня
Изтегли Карта Таро на деня
Карта Таро на деня
Виж Съвет на деня
Съвет на деня

Авторите

Оферти