Tоми Хилфигер избра българското

Алек е еталон за последната мъжка линия на Томи Хилфигер
Снимка: Visages

Кристина Гочева

Кариерата на дизайнера е перфектен пример за това колко добре се харчи идеята за Америка, въпреки световната криза и рухването на американската мечта.

Около 70 процента от приходите на компанията са от продажби извън САЩ. Очевиден факт е, че днес живеем във време, когато е по-лесно да убедиш хора, които са извън Щатите, да купят нещо, което е част от идеала за Америка.

Модата на Томи Хилфигер (Tommy Hilfiger) е една от най-разпознаваемите в света, защото яхва точно тази вълна и я допълва стилно, класически, елегантно, но в същото време младежки.

Основата на американската мода е изградена върху удобството, а колекциите на Хилфигер са въплъщение на това виждане. Заиграването на дизайнера с денди стила превръща дрехите му в гаранция за добър вкус и социален статус, а световната рецесия прави колекциите му все по-популярни.

Ироничният милиардер с дислексия твърди, че да си облечен с марката не е начин да забогатееш, но е вариант да не изглеждаш беден. Наистина иронично след като наскоро се сдоби с "Короната на живота" на Деймиън Хърст за скромната сума от 1,4 млн. долара.

Но и ний сме дали нещо на г-н Хилфигер! 24-годишният модел на "Визаж" Александър Николов е сред фаворитите на дизайнера, който дори използва мерките на българина за мъжката си линия.

Новата ароматна двойка Eau de Prep Tommy и Еаu de Prep Tommy Girl, са последните щрихи, който дизайнерът нанася към колекцията си PrepWorld.

Хороскоп за деня

Каква си според асцендента си
Каква си според асцедента си
Виж Съновника на Edna
Съновник
Виж Тайна на деня
Тайна на деня
Изтегли Късмет на деня
Късмет на деня
Изтегли Карта Таро на деня
Карта Таро на деня
Виж Съвет на деня
Съвет на деня

Авторите

Edna пита

Каква зимнина ще правите това лято?

Абонамент