Шокирани родители атакуват "Victoria's Secret"

Малка част от "ангелите" - Кандис Суонпол, Карли Клос и Алесандра Амборизио
Снимка: Getty/Guliver

Марката за луксозно дамско бельо "Victoria`s Secret" представи новата си пролетна колекция за млади момичета с провокативни призиви като "Обади ми се" и "Предизвиквам те".

Шокирани родители веднага обвиниха компанията, настоявайки гневно, че надписите по бельото превръщат дъщерите им в сексуални обекти. Това съобщиха от БГНЕС.

В рекламата марката се обръща към 17-годишните момичета, за които пролетта "премахвала задръжките".

Колекцията била приета още по-неодобрително, тъй като представянето ѝ съвпаднало с пролетната ваканция на учениците, което, разбира се, е било умишлено.

Според критиците "Victoria`s Secret" винаги е целяла да продава секс - от световноизвестните похотливи ревюта до неоновите цветове.

Те винаги са показвали продуктите си открито сексуално.

Има достатъчно натиск върху младите момичета, че растат прекалено бързо и без маркови дрехи, които им налагат да изглеждат като възрастни, докато все още са в училище.

"Чудя се дали шефът на фирмата ще е съгласен детето му да носи това", попита недоволна майка. 

От друга страна обаче, "Victoria`s Secret" са един от малкото модни гиганти, които избират модели за представянето на колекциите си, с нормални килограми, а не анорексично слаби.

Освен това "ангелите" на "Victoria's" имат право, даже са окуражавани, по време на ревюта да се усмихват и да бъдат колкото се може по-лъчезарни.

За сравнение - останалите модни къщи изискват от моделите строги изражения на лицата и се налагат глоби, ако по време на модно шоу някой модел се усмихне или случайно се спъне на подиума.

Хороскоп за деня

Магическата топка
Попитай Магическата топка
Каква си според асцендента си
Каква си според асцедента си
Виж Съновника на Edna
Съновник
Виж Тайна на деня
Тайна на деня
Изтегли Късмет на деня
Късмет на деня
Изтегли Карта Таро на деня
Карта Таро на деня

Авторите

Оферти