Модната приказка на актрисите Ашли и Мери-Кейт Олсен

25-годишните сестри управляват бизнес, оценен на 1 милиард долара
Снимка: Getty/Guliver

Датата е 13 януари, а мястото - историческият бар "Бемелманс" в хотел "Карлайл", Ню Йорк. Под акомпанимента на пиано манекени представят новите предложения за есен-зима 2012 на американския лейбъл "The Row". Цветовете варират от класическо черно и тъмносиньо, до млечнобяло и меки кафяви тонове. Силуетите са семпли, елегантни и женствени, но по един много непринуден начин и някак си в типично нюйоркски стил.

Но кои са имената, които стоят зад "The Row" – лейбъл, стартирал през 2007 година, с единствената мисия тогава да създаде перфектната тениска, но намерил днес място в челните редици на луксозното prêt-à-porter. Това са актрисите, познати на широката публика още от невинна детска възраст, когато, едва на 9 месеца, те участват в хитовия сериал "Пълна къща" ("Full House").

И въпреки че имената им се свързват по-скоро с филми за тийнейджъри, тези две млади дами днес стоят начело на империя, оценена на повече от 1 милиард долара, а през декември 2011 г. са класирани от списание "Форбс" ("Forbes") сред 30-те най-влиятелни известни личности под 30 години.

Със завиден професионализъм, много работа и упоритост те успяват да изградят стъпка по стъпка и своя лейбъл "The Row". И то без излишна шумност или натрапчива бляскавост.

Името на бранда идва от известната търговска улица "Savile Row" в Лондон – синоним за класически мъжки костюми от най-високо качество. Това е залегнало и като философия на марката – да не се влияят от краткотрайни тенденции, а да създават класически, изчистени линии с нотка модернизъм.

Основана едва преди 5 години, тази модна къща вече може да се похвали с лоялна клиентела, включваща многобройни известни имена, сред които са Гуинет Полтроу, Рийз Уидърспун, Кейти Холмс, Рейчъл Уайз, Хайди Клум и дори първата дама на САЩ Мишел Обама.

Перфектните кройки, монохромните цветове и висококачествените материи стоят безсъмнено в основата на успеха на лейбъла, който от пролетта на 2010 г. разшири своя асортимент със серия слънчеви очила, чанти и линия обувки.

Въпреки изключителната си заетост и за разлика от много други популярни личности със собствени модни марки, които, обаче, оставят всичко в ръцете на други дизайнери, двете сестри сами ръководят своя лейбъл и отговарят за целия процес от първата скица до завършения краен продукт.

Вниманието към детайла, както и тяхната отдаденост към това, което правят, могат да бъдат забелязани във всяка една дреха, носеща етикета "The Row" – марка, превърнала се вече в символ на лежерна изисканост, безукорна изработка и перфектен силует.

Вижте моделите от последната колекция на "Тhe Row" за сезон есен-зима 2012 тук.

Хороскоп за деня

Каква си според асцендента си
Каква си според асцедента си
Виж Съновника на Edna
Съновник
Виж Тайна на деня
Тайна на деня
Изтегли Късмет на деня
Късмет на деня
Изтегли Карта Таро на деня
Карта Таро на деня
Виж Съвет на деня
Съвет на деня

Авторите

Абонамент