-
2/10. Тайните трикове на магазините, които ни карат да харчим повече пари
2. По-високи, по-тесни опаковки
Не бива да съдите за книга по корицата, но трябва да прецените опаковката, преди да решите да купите продукта. „Потребителите често смятат, че по-високата, по-тясна опаковка съдържа повече продукт, дори когато това не е така“, казва Дейвид Хагенбух, професор по маркетинг в университета Месия в Механиксбърг, Пенсилвания. „Например, забележете как кутиите за сладолед са се свили в обиколка, но не и на височина?“ Маркетолозите и икономистите имат име за това явление, при което опаковката става по-малка, но цената остава същата: свиваща се инфлация. Мислите, че купувате същия продукт както винаги – и е така, само че купувате по-малко от него.
Тайните трикове на магазините, които ни карат да харчим повече пари
Още от галерии
Хороскоп за деня
Каква си според асцендента си

Магическата топка

Виж Съновника на Edna

Виж Тайна на деня

Изтегли Късмет на деня

Изтегли Карта Таро на деня

Най-четени
- 4 филма, които всяка жена трябва да гледа сама
- 14-те най-добри секс съвета на всички времена
- Любов като на филм: Красивата история на Кърт Ръсел и Голди Хоун
- Икигай или как да разберем за какво сме родени на този свят
- А в събота вечер всички правят секс
- 14 ползи за здравето от чудодейната комбинация мед и канела