Хейли Бийбър официално се превърна в едно от най-влиятелните имена в света на козметиката. Само две години след старта на своята марка Rhode, тя продаде бранда за впечатляващите 1 милиард долара на американския гигант e.l.f. Beauty – сделка, която я поставя редом до икони като Риана, Кайли Дженър и Селена Гомес.
Rhode, стартирана през юни 2022 г., бързо привлече вниманието със своята визия за чиста, минималистична и високоефективна грижа за кожата. От пептидни гланцове и кремообразни ружове до иновативни аксесоари като телефонен кейс с място за любимия продукт – марката говори на езика на младото поколение и съчетава функционалност със стил.
Сделката включва 800 милиона долара първоначално плащане, като още 200 милиона ще бъдат изплатени, ако марката покрие определени цели през следващите три години.
Rhode Skincare by Hailey Bieber acquired by
— Chicks (@Chicks) May 28, 2025
E.L.F. Beauty in a $1 Billion brand deal.
Rhode has been an internet favorite for years, best known from it's pocket blushes, lip treatments, and skincare products. The deal reportedly provides Hailey with over $800 million in cash and… pic.twitter.com/N2m5SQQYD7
Но Хейли не се разделя с Rhode – тя ще остане креативният ум зад марката, заемайки ролята на основател, главен креативен директор и лидер по иновациите. Освен това ще бъде и стратегически съветник в новото обединение с e.l.f. Beauty.
„Нямам търпение да занесем Rhode до още повече лица, места и пространства,“ сподели Хейли в официално изявление, а в личен пост в Instagram благодари на екипа си и на верните фенове на бранда.
Марката, която досега работеше по модела директно до потребителя, тази есен ще направи своя дебют в магазините Sephora – важна крачка към още по-широко присъствие на световния пазар.
Главният изпълнителен директор на e.l.f. Beauty, Таранг Амин, изрази възхищението си от визията и стила на Rhode, определяйки я като една от най-вдъхновяващите марки в индустрията.
С тази сделка Хейли Бийбър не просто затвърждава мястото си в елита на звездите предприемачи, но и доказва, че грижата за кожата може да бъде едновременно луксозна, достъпна и носеща послание. Следващата глава за Rhode обещава още повече иновации, стил и глобално влияние – и всичко това, под творческото ръководство на една жена, която знае как да превърне визията си в реалност.
Прочетете още:
-
Алена Вергова: Да надминеш баща си и да останеш себе си
-
Звезда от "Спасители на плажа" облече култовия бански! Ще я познаете ли на 57?
-
Прошката като спасение: Джоли спира войната с Брад Пит, страх я е от рак