Закусвайте късно, вечеряйте рано и ще отслабнете

сутрин закуска
Снимка: Unsplash.com

Все ви казваме, че закуската е най-важното хранене за деня. Това е така, но как да намери човек време за хубава закуска, когато сутрин има да свърши толкова много задачи.

Добрата новина идва от екип британски учени, според които е хубаво да се закусва по-късно, особено ако искате да отслабнете.

Става дума за поне час и половина по-късно от обичайното време в, което закусвате.

Това означава, че някъде към 10 можете спокойно да си хапнете един старомоден сандвич с масло, варено яйце и пуешка шунка или кисело мляко с овесени ядки.

сутрин закуска
Снимка: Unsplash.com

После обядът ви също ще се измести и ще сте гладни някъде към 2.

Но ако не прекалите с яденето, вечерята спокойно може да се случи още в 6.30, без да имате нужда от междинното следобедно похапване, което все ни се иска да е с нещо здравословно, но винаги е нещо сладко.

Интересното е, че групата, хранила се по този начин по време на експеримента на учените, е приемала два пъти по-малко мазнини, отколкото другата група, която се опитвала да се храни по традиционния режим.

вечеря храна
Снимка: Thinkstock

Едните закусвали към 10, обядвали в 2 и вечеряли в 6.30, а другите закусвали още в 7, обядвали в 12, имали и следобедна закуска към 4, а вечерята се случвала чак към 8.

Важното е при изместения режим на хранене обаче, след вечеря да не ядете нищо повече докато си легнете.

Групата, спазваща новия режим на хранене, го е правила в продължение на 8 седмици и всички участници отчели спад в теглото.

Заслужава си да опитаме, нали.

Още за храненето

Хороскоп за деня

Каква си според асцендента си
Каква си според асцедента си
Виж Съновника на Edna
Съновник
Виж Тайна на деня
Тайна на деня
Изтегли Късмет на деня
Късмет на деня
Изтегли Карта Таро на деня
Карта Таро на деня
Виж Съвет на деня
Съвет на деня

Авторите

Edna пита

Каква суперсила би искала да притежаваш?

Оферти