Влез във форма през уикенда

Влез във форма през уикенда
Снимка: Thinkstock

Велина Томова

Излежаването през уикенда е свещено занимание. То не бива да бъде прекъсвано от нищо, най-вече от домакинска работа, гладене и пране.

НО!

Всяко правило си има изключения.

Предвид идващото лято, скъсяването на полите и разголването на раменете, трябва да се хванем в ръце и да оползотворим уикенда по нов начин, който в крайна сметка ще е по-удовлетворяващ откъм резултат, в сравнение с лежането.

Разбира се, не трябва да очаквате магически резултати от тренирането само в два последователни дни.

Но ако в останалите 5 не ядете нищо друго, освен чисто месо, плодове и зеленчуци, тук там малко сирене и яйца, би трябвало за около месец да свалите около 2-3 килограма.

Да се върнем към уикенд-заниманията.

Съботата можете да посветите на леки кардио упражнения като каране на колело или ролери, интензивна разходка в парка или серия класически упражнения като 35 коремни преси, 10 лицеви опори (ако можете) и 15 клека.

Целия ден посветете на много движение и ходене.

В неделя можете да се съсредоточите върху работа по отделни мускулни групо, взазивимост от особеностите на тялото.

Ако фитнесът ви харесва, отидете на една хубава тренировка.

Ако пък не е вашият начин, вижте нашето приложение „Във форма“ и си изберете упражненията, които ще ви помогнат да посрещнете лятото стройни.

Хороскоп за деня

Каква си според асцендента си
Каква си според асцедента си
Виж Съновника на Edna
Съновник
Виж Тайна на деня
Тайна на деня
Изтегли Късмет на деня
Късмет на деня
Изтегли Карта Таро на деня
Карта Таро на деня
Виж Съвет на деня
Съвет на деня

Авторите

Абонамент