Повдигнете дупето с 5 упражнения

Повдигнете дупето с 5 упражнения
Снимка: Личен архив

Оформете кръгло, стегнато дупе с пет домашни упражнения, за които нямате нужда от нищо освен от собственото си тяло и стол.

Знаете ли защо с течение на годините, хората имат все по-плоски дупета? Защото спират да бягат. Най-доброто упражнение за дупе са кратките спринтове, в които бягаме с максимална скорост или бягане на отсечки по 70 метра. Обаче къде да бягаме? А и не е никак приятно ... затова ще правим домашни упражнения за дупе!

През детството човек бяга най-много и това е периодът, през който имаме най-хубаво оформени задни части. После тръгваме на училище, порастваме и ходим на работа, седим по много часове на ден. Това е убийство за мускулите на дупето, а там се намира най-големият мускул в човешкото тяло - Глутеус Максимус.

И така, ако по цял ден седите на Д-то си, задължително правете всеки ден 5те упражнения от видеото по-долу.

Започнете с по 10 повторения на всяко упражнение и постепенно увеличете до 30.

Не забравяйте, че тялото ни е балансирана система, а не съвкупност от части, затова винаги тренираме цялото тяло, като е допустимо да се набляга на определени части. Към упражненията за дупе добавете:

- 10 лицеви опори, за да натоварите мускулите на гърдите, корема и трицепса (задната част на ръката).

- 100 подскока на въже (може да се прави без въже като имитирате движенията, все едно въртите въже). Подскоците са чудесно упражнение за цялото тяло като главно натоварват прасците и корема.

Дупето не изглежда добре, ако по него има много мазнини (целулит), затова трябва да се заемете и с този проблем (хм, а уж беше лесно ;) ). Упражненията стягат мускулите, но не могат да стягат мазнините, те трябват да бъдат изгорени от тялото като следвате хранителен режим (диета) с енергиен дефицит.

Когато има недостиг на енергия тялото гори запасите си. Не разчитайте да горите подкожни мазнини с упражнения, защото за 1 час тренировка, в зависимост от интензивността, се горят 300-600 калории. Парче торта е 500 калории! 100 гр. шоколад са 500 калории. Ако си вземете от модерните сега кафе, с аромат на нещо, бита сметана и др. добавки, незабелязано сте погънали 300-400 калории, и това е само кафето!

По-лесно е да НЕ се изядат 300 калории, от колкото да се изгорят с упражнения!

Все пак не се вманиачавайте, жени сме, и генетично ни е заложено да трупаме мазнини по дупето и бедрата, за да можем да износим здраво бебе, в случай на гладни години. Мъжете са тези, които имат крака без мазнини, секси дупета, но те пък трупат мазнини на корема ;)

Ето една тренировка с упражнения с акцент върху дупето, но в която има упражнения за цялото тяло, така че да тренираме балансирано, защото само тогава има и здравословен ефект от тренировките.

Тренировка за дупе и корем

Автор на статията е Румяна Илиева, диетолог и инструктор по домашен фитнес. 28 дневната й програма за отслабване е помогнала на хиляди хора да влязат в най-добрата форма, която някога са били и то без да стъпят във фитнес залата!

Хороскоп за деня

Каква си според асцендента си
Каква си според асцедента си
Виж Съновника на Edna
Съновник
Виж Тайна на деня
Тайна на деня
Изтегли Късмет на деня
Късмет на деня
Изтегли Карта Таро на деня
Карта Таро на деня
Виж Съвет на деня
Съвет на деня

Авторите

Edna пита

Кое е вашето сутрешно "гориво"?

Мара Белчева - красивата българска поетеса
Известни

Мара Белчева - красивата българска поетеса

Битка за сърцето на една от най-красивите поетеси била причина...

Маршът на незадоволените жени
Свободно време

Маршът на незадоволените жени

Телата им са покрити с кожа, главата с косми, имат две очи...

8-те навика на щастливите хора
Свободно време

8-те навика на щастливите хора

Има много практични неща, които всяка от нас прави...

Абонамент