Диета с вино

Диета с вино
Снимка: Thinkstock

Съставките в гроздето, горските плодове, а оттам и в червеното вино помагат за отслабване, показва ново изследване, публикувано в "Индипендънт".

Всички те съдържат съставка, която е в състояние да изгаря калориите.

До заключението се стигнало след експеримент с мишки, на които учените давали ресвератрол, еквивалентен на хората, консумиращи 200-300 грама горски плодове или грозде на ден.

Резултатите показали, че гризачите натрупали 40% по-малко тегло от тези, които не приемали ресвератрол.

Изследването показва, че и други полифенолни химикали в плодовете могат да имат подобен ефект.

"Полифенолите в плодовете, включително ресвератрол, увеличава генната експресия, която подобрява окисляването на хранителните мазнини, така че тялото не се претоварва", обясни проф. Мин Ду водещ изследовател в проучването от държавния университет във Вашингтон.

Богати на отслабващата съставка са боровинките, ягодите, малините, гроздето и ябълките. 

Още за виното:

Диалози на чаша: паста и вино
Да разбулим великата мистерия на виното
Да поговорим за виното - нектара на боговете
Уроците на виното при дегустация на плътски наслади
Биовино
Изкуството да поднасяме вино

Добави ни в предпочитани източници в Google

Хороскоп за деня

Магическата топка
Попитай Магическата топка
Каква си според асцендента си
Каква си според асцедента си
Виж Съновника на Edna
Съновник
Виж Тайна на деня
Тайна на деня
Изтегли Късмет на деня
Късмет на деня
Изтегли Карта Таро на деня
Карта Таро на деня

Edna пита

Оферти