Полезни масажни масла

Полезни масажни масла
Снимка: Thinkstock

Активната тренировка напряга мускулите, обтяга сухожилията и уморява тялото.

За да върнем силите му, а и да го поглезим, можем да подходим към него с подобаващо внимание и да му приготвим в къщи уникални тонизиращи масла. От Kozmetikata.com предлагат лесни рецепти за направата на подходящи домашни масла за спортуващи.

Отпускащо масло
1 с.л. сусамово масло, 1 с.л. масло от жожоба, 5 счукани кайсиеви ядки, ¼ ч.л. джинджифилово масло, 1 ч.л. витамин Е, 1 ч.л. витамин А, 2 с.л. сок от грейпфрут

Смесете продуктите, разбъркайте добре и оставете на топло.

Намажете тялото с тази смес веднага след душ, взет след тренировка или натоварен ден.

Масажирайте напрегнатите зони поне 15 мин, след което се завийте с одеяло или облечете топли дрехи с които да поседите за час.

Спортни масла
100 г какаово масло, по 5 капки масло от мента и евкалипт, 1 ч.л. масло от кайсиеви ядки, 1 ч.л. витамин Е

Разтопете какаовото масло на водна баня. Свалете от огъня и добавете останалите продукти, докато е още топло. Разбъркайте.

Излейте сместа във формички за лед и оставете да се втвърди. Извадете получените твърди калъпчета и завийте в пергаментова хартия.
Получените масла можете да носите със себе си във фитнеса или навън, когато тренирате.

Ако почувствате напрегнат мускул, може да го намажете с маслото по всяко време – то облекчава мускулните болки и отпуска напрегнатите мускулни влакна и сухожилия.

Хороскоп за деня

Каква си според асцендента си
Каква си според асцедента си
Виж Съновника на Edna
Съновник
Виж Тайна на деня
Тайна на деня
Изтегли Късмет на деня
Късмет на деня
Изтегли Карта Таро на деня
Карта Таро на деня
Виж Съвет на деня
Съвет на деня

Авторите

Edna пита

Каква зимнина ще правите това лято?

Абонамент