Мадона с втора модна линия

Мадона с втора модна линия
Снимка: ЕПА/БГНЕС

Модната линия на Мадона и дъщеря й Лурдес пожъна голям успех и отбеляза високи печалби. Дали същото обаче, ще се случи и с новия й аромат от бранда "Истината или се осмеляваш" (Truth or Dare) не е ясно.

Недоброжелатели са успели да пуснат в интернет един от рекламните постери на парфюма, който не е реализиран още. Това разваля ефекта на изненадата какво е подготвила Мадона за почитателите си и може би ще намали продажбите на продукта.

На плаката се виждат две изображения на певицата - в анфас и профил. Цветовете са в черно-бяло, Мадона е с характерното ярко червено червило, а цялата й визия напомня за клипа й към песента Justify my Love.

Truth or Dare е втора модна линия на кралицата на попа, насочена към жени от 25 до 50 години. Певицата споделя, че от години е била насърчавана да пусне своя собствена модна марка, но чак сега се е осмелила и е намерила правилните партньори в лицето на Iconix Brand Group Inc. В началото на годината се очаква брандът да бъде официално реализиран и всички очакват да постигне голям успех и популярност.

Що се отнася до модната линия Material Girl, кралицата на попа не крие, че тя е изцяло ръководена от 15-годишната й дъщеря. Мадона се опитва по този начин да научи Лурдес на отговорност и инициативност.

Хороскоп за деня

Каква си според асцендента си
Каква си според асцедента си
Виж Съновника на Edna
Съновник
Виж Тайна на деня
Тайна на деня
Изтегли Късмет на деня
Късмет на деня
Изтегли Карта Таро на деня
Карта Таро на деня
Виж Съвет на деня
Съвет на деня

Авторите

Edna пита

Какви бижута носите?

Мара Белчева - красивата българска поетеса
Известни

Мара Белчева - красивата българска поетеса

Битка за сърцето на една от най-красивите поетеси била причина...

Маршът на незадоволените жени
Свободно време

Маршът на незадоволените жени

Телата им са покрити с кожа, главата с косми, имат две очи...

8-те навика на щастливите хора
Свободно време

8-те навика на щастливите хора

Има много практични неща, които всяка от нас прави...

Абонамент