Като мама Виктория и татко Бекъм

Семейство Бекъм - най-малкото момче е Круз, в средата - Ромео и с бялата риза - Бруклин
Снимка: Getty/Images

Продажбите на модната марка "Бърбъри" нараснали, след като Ромео Бекъм стана лице на пролетно-лятната рекламна кампания.

Тожа съобщиха БГНЕС.

Продажбите на модната къща са се увеличили с 13% след наемането на 10-годишния син на футболиста Дейвид Бекъм и съпругата му дизайнерка Виктория, който стана лице на новата колекция.

"Семейство Бекъм са крале в шоубизнеса, така че не е изненадващо, че първата рекламна кампания на Ромео се превърна в огромен успех.

С красивия външен вид на баща си и удивителния усет към дрехите на майка си той е идеалният модел.

Другите марки ще се избият за договор с него", разкри запознат източник пред британския таблоид "Сън".

Ромео, който позира с моделите Кара Делевин и Еди Кембъл, беше заснет в един от прочутите шлифери на "Бърбъри" и в блестяща синя риза.

Въпреки младостта му, начинаещият модел имал прекрасно чувство към дрехите и проявил изключителен професионализъм по време на снимките.

"Ромео обича модата. Той има свое мнение, беше много ангажиран с това, което носи. Той е много сладък и е толкова добре възпитан", заяви преди време директорът на Бърбъри Кристофър Бейли.

Макар че в последно време продажбите на "Бърбъри" ту намаляват, ту се увеличават, рекламите с Ромео се радвали на изключителен интерес от страна на клиентите.

Хороскоп за деня

Каква си според асцендента си
Каква си според асцедента си
Виж Тайна на деня
Тайна на деня
Изтегли Късмет на деня
Късмет на деня
Изтегли Карта Таро на деня
Карта Таро на деня
Виж Съвет на деня
Съвет на деня

Авторите

Edna пита

Колко често чистите вкъщи?

Абонамент