Сладко-горчивата Кейт Хъдзън

Кейт Хъдзън
Снимка: Campari

Campari официално представи своя календар за 2016г., носещ заглавието ‘The BitterSweet Campaign’. Тази година лицето на календара е американската актриса и предприемач Кейт Хъдзън.

Посветен на уникалния, интригуващ и разновиден сладко-горчив вкус на алкохолната напитка, тази година календарът използва шума и вълнението около изборите, като подканва всеки да избере онази страна на класическия аперитив, с която се идентифицира повече: сладко срещу горчиво. Кулминацията на този празник ще бъде “изборният ден“ на 1-ви март 2016г.

Тринадесетте фотоса са заснети от модния фотограф Микеланджело ди Батиста.  Кейт Хъдзън се въплъщава и олицетворява двете души на бранда, като играе ролята на двама кандидати по време на тяхната кампания: първият, популяризиращ пленителна „горчива“ идея, срещу вторият – поддържащ една по-изтънчена, по-заинтригуваща платформа.

За главната си роля в календара Кейт Хъдзън коментира: „Това е креативен процес, разказващ история. Темата тази година предизвиква хората да вземат страна и да отстояват това, в което вярват и това е едно силно послание.

За работата си Микеланджело ди Батиста добавя: „Този проект ми даде възможността да използвам уникалното си чувство за естетика и добре дефиниран стил, който безпроблемно отразява същността на марката".

Публиката също може да избере коя от двете страни на Кейт ѝ допада повече като даде своя глас тук.

От луксозния календар са отпечатани само 9 999 копия. Малцина ще са тези, които ще успеят да получат копие от него, тъй като той няма да бъде пуснат в продажба.

*Екипът на Edna.bg ви напомня да консумирате алкохол с мярка и удоволствие.

Хороскоп за деня

Каква си според асцендента си
Каква си според асцедента си
Виж Съновника на Edna
Съновник
Виж Тайна на деня
Тайна на деня
Изтегли Късмет на деня
Късмет на деня
Изтегли Карта Таро на деня
Карта Таро на деня
Виж Съвет на деня
Съвет на деня

Авторите

Edna пита

Каква зимнина ще правите това лято?

Абонамент